تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شما: جای خالی تکریم مسافر توسط رجا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاه شما: جای خالی تکریم مسافر توسط رجا
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱ - 26 June 2014


محسن ابراهیمی خوسفی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

هنگامی که متن منشور اخلاقی شرکت رجا را مرور می کنیم دقیقا به این جمله اشاره شده است که "شركت حمل و نقل ريلي رجاء، اصل احترام به حقوق مردم و پاسخ‌گويي در قبال خدمات را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرارداده است". جمله ای که اگر کسی کمتر با قطارهای رجا سفر کرده باشد آن را تحسین می کند. اما کافیست مسافر همیشگی این شرکت باشید. علی رغم تلاش های قابل تقدیری که پرسنل این شرکت در جهت خدمت رسانی به مردم انجام می دهند اما گویا رعایت منشور اخلاقی توسط مسئولین کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

در تاریخ 22 خرداد 93، قطار مسافربری پردیس تهران – یزد در ایستگاه محمدیه قم دچار نقص فنی شده و پس از ساعتها سرگردانی، بالاخره مسافران بوسیله قطار دیگری عازم یزد می شوند. اما قطار دوم نیز در ایستگاه کاشان دچار مشکل شده و اعزام مسافران بوسیله اتوبوس صورت می گیرد.

در تاریخ 27 خرداد 93، همان قطار مسافربری پردیس اما اینبار از مبدا یزد به تهران در ایستگاه مبدا دچار مشکل و نقص فنی می شود. پس از حدود یک ساعت اعلام می شود که معلوم نیست چه زمانی نقص فنی قطار مرتفع می شود و مسافرین مجبور به ترک قطار می شوند.

در تاریخ 1 تیر ماه 93، باز هم همان قطار سریع السیر یزد- تهران در ایستگاه کاشان دچار حریق می شود که خوشبختانه چون این اتفاق در ایستگاه روی می دهد و اطفاء حریق سریعا انجام می شود به هیچکس آسیبی وارد نمی شود.

در تاریخ 3 تیر ماه 93، باز هم همان قطار پردیس یزد – تهران از ایستگاه یزد به دلیل نقص فنی با یک ساعت تاخیر حرکت می کند و پس از طی مسیر یک ساعته تا اردکان، در ایستگاه اردکان دچار مشکل شده و مجددا طبق معمول همیشه! مسافرانی که احترام به حقوق آنها جزو وظایف رجا می باشد سرگردان در این ایستگاه کویری می شوند.

انتقال این موارد به سامانه پاسخگویی 1539 رجا نیز جوابی جز اینکه به مسئولین شکایت مسافران منتقل شده و عذرخواهی شخص اپراتور نتیجه دیگری در بر نداشت!

قضاوت با شما. آیا تنها پس دادن مبلغی که بابت بلیت دریافت شده است یعنی  احترام به حقوق مردم و پاسخگویی در قبال خدمات؟

شرکتی که بابت استرداد بلیت قبل از حرکت قطار تا 50 درصد خسارت و پس از حرکت 100 درصد خسارت دریافت می کند آیا می تواند مدعی احترام به حقوق مردم تنها با استرداد اصل مبلغ بلیت بابت لغو سفر و سرگردانی چند ساعته مسافران باشد؟

به مسئولین رجا پیشنهاد می شود اگر قادر به حل مشکل قطار نیستند حداقل این جمله را از منشور اخلاقی خود حذف نمایند!

 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن