تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندیشه های شهید بهشتی با ترکیب جدید در کتاب های درسی وارد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر آموزش و پرورش: اندیشه های شهید بهشتی با ترکیب جدید در کتاب های درسی وارد می شود تهران - ایرنا - رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: اندیشه های بزرگان و شخصیت های انقلابی همچون شهید بهشتی پس از بازنگری و متناسب سازی با ذائقه نسل امروز در کتاب های درسی وارد می شود.


به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در نشست خبری روز چهارشنبه افزود: شهید بهشتی علاوه بر اینکه یک شخصیت انقلابی است، قبل از انقلاب نیز جزو عناصر دفتر سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بوده و در بخش تعلیمات اجتماعی فعالیت می کرده است.
وی ادامه داد: مجموعه کتاب های درسی که در زمان این اندیشمند تالیف شده هنوز هم جدید است و می تواند با اندکی بازنگری در چرخه دروس دینی قرار گیرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بنا داریم اندیشه های شهید بهشتی را در تمامی مقاطع تحصیلی وارد کنیم و هیچ محدودیتی وجود ندارد، تصریح کرد یکی از وظایف اصلی مسوولان حوزه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی این است که با پرداختن به آثار و شخصیت بزرگان انقلابی، از شکاف فرهنگی بین نسلی جلوگیری کنند.
محمدیان اضافه کرد: برخی شخصیت ها نه تنها در زمان خود بزرگ بوده اند بلکه هر چه زمان می گذرد ارزش و شخصیت آنها بیشتر نمایان می شود و البته شهید بهشتی اینگونه بود.
وی یادآورشد: اکنون نیازمند آنیم تا اندیشه شخصیت های انقلابی را متناسب سازی کرده و جوهره برنامه آموزشی را از اندیشه این بزرگان سیراب کنیم.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار داشت: این سازمان در اقدامی جدید مجموعه کتاب های قدیم و جدیدالتالیف درباره پرداختن به شخصیت های بزرگان انقلابی را مورد برسی قرار داده تا بتوانیم آلبوم موضوعی از شخصیت های اثرگذار انقلابی را منتشر کنیم.
ادامه دارد...
فراهنگ (3)**1883**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن