تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: 20 درصد بیمارستانهای دولتی هیات امنایی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: 20 درصد بیمارستانهای دولتی هیات امنایی می شوند کرمان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 20 درصد از کل بیمارستان های دولتی زیر پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیات امنایی می شوند.


به گزارش ایرنا، ˈعلی اسماعیلی ندیمیˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سه بیمارستان دولتی رفسنجان افزود: بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان جزء بیمارستان های هیات امنایی است.
وی گفت: در راستای هیات امنایی شدن بیمارستان های دولتی، کمیته ای متشکل از اعضای شورای اسلامی، فرمانداری، نماینده بنگاه های اقتصادی شهر و چند نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تشکیل می شود که در زمینه توسعه بیمارستان، ایجاد بخش های جدید و مستقل کردن عملیات مالی بیمارستان تصمیماتی اتخاذ می کنند.
وی با اشاره به اینکه برای تجهیز و بازسازی هر مرکز بهداشتی 800 میلیون ریال از بودجه های دولتی در طرح تحول نظام سلامت در نظر گرفته شده است افزود: برای ساخت هفت خانه بهداشت، پنج میلیارد و 600 میلیون ریال از بودجه های دولتی هزینه می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بخشی از طرح تحول نظام سلامت در نظام بهداشت روستایی است که شامل بازسازی و احیای خانه های بهداشت، مراکز بهداشت و درمان، احداث خانه های بهداشت جدید و طرح ارتقای ارجاع بیمه روستایی که پزشک خانواده روستایی نام گرفته، می باشد.
وی بیان کرد: قبل از شروع طرح تحول نظام سلامت برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مردم اعتبار قابل توجهی به حساب دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور واریز شده و این طرح به خوبی در تمام بیمارستان های دولتی در حال اجراست.
اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: این در حالی است که در دوره های قبلی طرح و برنامه ارایه و بدون پشتوانه رها می شد و اجرای طرح تحول سلامت نشان از عزم ملی و پشتوانه رهبر معظم انقلاب است.
وی گفت: این طرح در حال نظارت از سوی بازرسان وزارت بهداشت است و اگر کسی تخلفی ایجاد کند بسرعت با او برخورد می شود.
وی اضافه کرد: هزینه های بستری قبل از شروع طرح تحول نظام سلامت از جیب مردم 37 درصد بود که با شروع طرح به 10 درصد کاهش یافت.
در این آیین دکتر ˈعلی مظفریˈ به عنوان رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)، دکتر ˈحمید ابوسعیدیˈ به عنوان رییس مرکز نیک نفس رفسنجان و دکتر ˈحسین زینلیˈ به عنوان رییس بیمارستان مرادی معرفی شدند و از زحمات روسای سابق این بیمارستان های دولتی تقدیر شد.ک/2
7440/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن