تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804413040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین گرامیداشت چهلمین سال فعالیت کاراته اصفهان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین گرامیداشت چهلمین سال فعالیت کاراته اصفهان برگزار می شود اصفهان - ایرنا - رییس هیات کاراته استان اصفهان گفت: آیین گرامیداشت چهلمین سال فعالیت این رشته ورزشی در استان اصفهان، روز جمعه در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، « علی دعوائیها » روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این آیین از « مصطفی سلطانی » بنیانگذار کاراته استان اصفهان همچنین کسانیکه در طی چهل سال گذشته برای کاراته این استان زحمت کشیدند، تقدیر می شود.
رییس هیات کاراته استان اصفهان تصریح کرد: تجلیل از بزرگان ورزش اصفهان همچون سایر نقاط کشور در سالهای گذشته به دست فراموشی سپرده شده است و هیات کاراته استان اصفهان با تجلیل از بنیانگذار این رشته در اصفهان قصد دارد در مسیر احیای این سنت حسنه گام بردارد.
کاراته استان اصفهان در سال 1353 توسط « مصطفی سلطانی » بنیانگذاری شد.
مصطفی سلطانی دارای دان هشت سبک کان زن ریو می باشد و از پیشکسوتان ورزش باستانی و کشتی پهلوانی کشور نیز به شمار می آید.
رییس هیات کاراته استان اصفهان افزود: کسانیکه برای ورزش و جوانان کشور حتی برای یک لحظه زحمت کشیده اند نباید فراموش شوند و باید از آنها به طرز شایسته ای تقدیر شود.
دعوائیها با اشاره به عملکرد این هیات در سه سال گذشته اظهار کرد: تعامل با سبک های مختلف که پیش از این با هیات کاراته استان اختلاف داشتند، یکی از برنامه های کادرجدید هیات کاراته استان اصفهان در مدت سه سال گذشته بود.
وی تاکید کرد: هیات کاراته استان اصفهان، استقلال سبک ها را به رسمیت شناخته و برخلاف گذشته، اختیارات بیشتری را به آنها داده است.
رییس هیات کاراته استان اصفهان تصریح کرد: ثمره تعامل با سبک های مختلف کاراته استان در عملکرد این هیات در سه سال گذشته نمود یافته است و در این مدت سبک های مختلف کاراته اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور به نتایج درخشانی دست یافته اند.
وی دانش افزایی مربیان و داوران را یکی دیگر از برنامه های هیات کاراته استان اصفهان بیان کرد و گفت: پیش از این استان اصفهان دو داور بین المللی به نام های مردانی و دهقان داشت اما اکنون سه داور به جمع آنها اضافه شده است و شمار داوران بین المللی کاراته استان اصفهان به پنج داور ارتقا یافت.
دعوائیها، قهرمان پروری را یکی از برنامه های جدی هیات کاراته استان اصفهان اعلام کرد و گفت: متاسفانه در سالهای گذشته، کاراته استان اصفهان از قهرمان پروری دور شد.
وی افزود: اما پس از دو سال توجه به این موضوع، کاراته اصفهان توانست از مسابقات آسیایی جوانان که در ارومیه برگزار شد ، پنج مدال به دست آورد همچنین علی احمدی از زرین شهر در مسابقات کاپ آزاد ترکیه پس از انصراف از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی به مدال نقره بسنده کرد.
رییس هیات کاراته استان اصفهان افزود: « هادی عرب » جوان شایسته اصفهان نیز توانست در مسابقات بین المللی کاراته اندونزی به مدال برنز دست یابد و میلاد افشانی نیز به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی مالزی دعوت شد.
وی با اشاره به اینکه این نتایج پس از دو سال توجه کاراته اصفهان به قهرمان پروری به دست آمده است، تاکید کرد: شایستگی کاراته استان اصفهان فراتر از نتایج به دست آمده است و باید با تلاش و کوشش ، کاراته اصفهان را به جایگاه شایسته خود بازگرداند.
دعوائیها به مشکلات مالی هیات کاراته استان اصفهان اشاره کرد و گفت: هیات کاراته استان اصفهان را در سال 89 با 112 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم که برای پرداخت این ملبع فدراسیون کاراته هشت میلیون تومان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبلغ یکصد میلیون تومان متقبل شد.
وی افزود: در سال گذشته از 60 میلیون تومان بودجه درنظر گرفته شده برای هیات کاراته استان تنها مبلغ دو میلیون تومان پرداخت شد در حالیکه برای اعزام و شرکت تیم های کاراته استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور به جز امور جاری هیات ، مبلغ 20 میلیون تومان هزینه شده است.
رییس هیات کاراته استان اصفهان افزود: این هیات با وجود مشکلات شدید مالی برنامه های قهرمان پروری خود را آغاز کرد و به نتایج خوبی نیز دست یافت.
وی درباره رویکرد هیات کاراته اصفهان درخصوص تیم کاراته سپاهان نیز گفت: دیدگاه این هیات با هیات مدیره باشگاه سپاهان مبنی بر بومی گرایی در تیم کاراته سپاهان یکسان است و استفاده از بازیکنان بومی در تیم کاراته سپاهان می تواند کاراته استان را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.
پ/ 7132

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن