تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محقق شرکت گاز چهارمحال وبختیاری برگزیده جایزه اتحادیه بین المللی گاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محقق شرکت گاز چهارمحال وبختیاری برگزیده جایزه اتحادیه بین المللی گاز شد شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: رئیس امور پژوهش این شرکت برای دریافت جایزه ˈمتخصصین جوانˈ از سوی اتحادیه بین المللی گاز(IGU) انتخاب شد.


به گزارش ایرنا، ˈناصر افشینˈ روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان گفت: اتحادیه بین المللی گاز IGU، هر سه سال یکبار کنفرانس پژوهشی گاز موسوم به IGRC را در مقیاس بین المللی برگزار می کند.
وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف این اتحادیه در دوره جاری با شعار ˈمنابع انسانی برای آیندهˈ، جذب و بکارگیری کارآمد نسل جدید در صنعت گاز است.
افشین گفت: اتحادیه بین المللی گاز در سال های اخیر اقدام به برگزاری طرح ˈحمایت از محققان و متخصصان جوانˈ کرده و پس از انجام فراخوان عمومی از بین متقاضیان واجدان شرایط و پس از طی مراحل ارزیابی و داوری در کمیته های IGU، رئیس امور پژهش شرکت گاز این استان حائز رتبه برای دریافت جایزه شده است.
به گفته وی، کنفرانس طرح ˈحمایت از محققان و متخصصان جوانˈ برای دریافت جوایز اواخر شهریور ماه امسال در کشور دانمارک با حضور مدیران و کارشناسان گاز از کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.
7361/558/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن