تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزیدگان جشنواره شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند کرمان - ایرنا - برگزیدگان دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در کرمان معرفی شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری کرمان در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره که شامگاه دوشنبه با حضور مسوولان فرهنگی کشور و پیشکسوتان ادبیات در کرمان برگزار شد، برگزیدگان با اعلام رای هیات داوران معرفی شدند.
بنابر این گزارش در بخش شعر کودک و نوجوان فایزه زرافشان با اثر ˈاو ظاهرا یک فرد معمولی است، اما ...ˈ از استان یزد رتبه اول، عصمت حاجی زاده با اثر ˈپدرˈ از استان تهران رتبه دوم، محمد صارمی شهاب با اثر ˈایستاده امˈ از استان همدان رتبه سوم، ثریا عبدی با اثر ˈبه یادگاران جنگˈ از استان خوزستان رتبه تقدیری اول، علی سلیمانی با اثر ˈروزنامه هاˈ از استان همدان رتبه تقدیری دوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش ترانه و سرود فاطمه یزدان پرست با اثر ˈژالهˈ از استان مرکزی رتبه اول، روح الله ملک زاده با اثر ˈپدرم (جانباز شهید)ˈ از استان گیلان رتبه دوم، مرضیه فرمانی شره جینی با اثر ˈترانه 2ˈ از استان گیلان رتبه سوم، احسان محمدی با اثر شعر ˈچهارˈ از استان اردبیل رتبه تقدیری اول، نیلوفر بختیاری با اثر ˈنیمکرهˈ از استان تهران رتبه تقدیری دوم معرفی شدند.
در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان صفورا ابراهیمی خبیر با اثر ˈآلوچه و جمعه های رنگیˈ از استان تهران رتبه اول، وجیهه نوزادی با اثر ˈبابای شماره یکˈ از استان خراسان جنوبی رتبه دوم، سمیرا آرامی با اثر ˈلعنت بر کسی که اینجا چیزی بنویسدˈ از استان خراسان رضوی رتبه سوم را دریافت کردند.
این گزارش می افزاید: در بخش شعر کلاسیک محمدحسین ملکیان با اثر ˈامام زادهˈ از استان اصفهان رتبه اول، مریم آرام با اثر ˈکارگرˈ از استان چهارمحال و بختیاری رتبه دوم، ساجده جبارپور ماسوله با اثر ˈیکˈ از استان گیلان رتبه سوم، محسن کاویانی با اثر ˈروی موج عشقˈ از استان قم رتبه تقدیری را به خود اختصاص دادند.
در بخش شعر نو (نیمایی و آزاد) نیز محمد صابر شریفی با اثر ˈماجدهˈ از استان کرمانشاه رتبه اول، مهدی نظارتی زاده با اثر ˈمداد سیاهˈ از استان اصفهان رتبه دوم، امیر خان پرور با اثر ˈسوره فجرˈ از استان گیلان رتبه سوم، فاطمه بیرانوند با اثر ˈتفنگˈ از استان لرستان رتبه تقدیری اول، سلمان نظافت یزدی با اثر ˈتکرار دردˈ از استان خراسان رضوی رتبه تقدیری دوم را کسب کردند.
همچنین در بخش داستان کوتاه بزرگسال قاسم فتحی با اثر ˈاکبر عبدی هم بیاید رضایت نمی دهمˈ از استان خراسان رضوی رتبه اول، نیلوفر نیک بنیاد با اثر ˈیادت می آید مجتبی...؟ˈ از استان تهران رتبه دوم، مهدی شریفی با اثر ˈدو رکعت بهارهˈ از استان قم رتبه سوم، نظام حقی آبی با اثر ˈهمه بجز منˈ از استان لرستان رتبه تقدیری اول، فرشته حاجی دیوجی با اثر ˈپیش از غروبˈ از استان بوشهر رتبه تقدیری دوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش داستان بلند بزرگسال نیز پویا پیرحسینلو با اثر ˈمرگ تلخ کاس آقا...ˈ از استان تهران رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره روزهای اول و دوم تیر با حضور شاعران و نویسندگانی از سراسر کشور در کرمان برگزار شد.ک/1
7443/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن