تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره شعر سراسری طراوات ورامین معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزیدگان جشنواره شعر سراسری طراوات ورامین معرفی شدند ورامین – ایرنا – دبیر نخستین جشنواره شعر سراسری طراوت ورامین ، برگزیدگان این جشنواره را معرفی کرد .


علی فرجی روز چهارشنبه در حاشیه آئین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری شعر طراوت به خبرنگار ایرنا گفت : در این جشنواره سراسری یک هزار و 40 اثر از 260 نفر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی افزود : داوران این جشنواره پس از ارزیابی آثار ارسالی ، 10 نفررا به عنوان افراد برگزیده و 20 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر این جشنواره معرفی کردند.
وی تصریح کرد : جشنواره سراسری شعر طراوت با موضوعات ورزش، سلامتی، زندگی و نشاط برگزار گردید که استقبال بسیار پرشور علاقمندان از این جشنواره نشان از موضوعات مورد قبول شاعران و هنرمندان دارد.
وی افزود : علی سلیمانی از همدان، فاطمه احمدزاده ، فریبا قیومی زاده، عالیه مهرابی و سیده اعظم جلال زاده از یزد، امیر رسولی از زنجان، عبدالحسین انصاری از هرمزگان، پوراندخت قربانی از قرچک، زهرا شعبانی از خوزستان و علی فردوسی از اصفهان برگزیدگان مرحله نهایی این جشنواره هستند.
وی اظهار داشت : آثار مریم کرباسی نجف آبادی از اصفهان، احمدرضا قدیریان از یزد، رضا نیکوکار از رشت، امین نورالهی از خرم آباد، سارا سادات باختر از کاشان، سیامک سلطانی از آذربایجان غربی، مهدی مهدیزاده از مازندران، خدابخش صفادل از نیشابور، محمد فرخ طلب فومنی از رشت، آرش پورعلیزاده از رشت، صغری سلمانی نژاد از تهران، فاطمه گیلانی از تهران، نوشین نوری از کرمانشاه، افسانه نوری از یزد، مهرداد اسماعیل نژاد از خراسان شمالی، حسین گلچین از شیراز، صدیقه مرادزاده و سید مجید ابراهیمی از ورامین، سید مهدی نژادهاشمی از خراسان شمالی و الهه تاجیک زاده از شهرستان پیشوا به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
تهرام564/7254

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن