تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متأسفانه دوباره شاهد گران شدن خودرو هستيم!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: متأسفانه دوباره شاهد گران شدن خودرو هستيم!
رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان نسبت به ادامه عملكردهاي پيشين به خودروسازان هشدار داد.
 رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان نسبت به ادامه عملكردهاي پيشين به خودروسازان هشدار داد.
محمد جعفري در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: متأسفانه باز هم شاهد افزايش قيمت خودروهاي داخلي هستيم در حالي كه تمايل ما كاهش قيمت خودروهاي داخلي براي افزايش قدرت خريد مصرف‌كنندگان در اين حوزه بود.
وي با بيان اينكه خودروسازان سابقه خوبي در رعايت حقوق مصرف‌كنندگان ندارند، خاطرنشان كرد: استفاده از خودروهاي با كيفيت و با قيمت مناسب داخلي حق مصرف‌كنندگان ايراني است و خودروسازان بايد در راستاي احقاق حقوق مصرف‌كنندگان گام بردارند.
  رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان ادامه داد: اين انجمن عملكرد خودروسازان را پس از افزايش قيمت‌ها رصد كرده و در صورت ادامه تضييع حقوق مصرف‌كنندگان، موضوع را اطلاع‌رساني و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.  وي افزود: حداقل انتظار از خودروسازان پس از افزايش قيمت‌ها، افزايش توليد و عرضه خودرو است به‌گونه‌اي كه تمام مصرف‌كنندگان بتوانند خودروي مورد نياز خود را به سهولت و به قيمت رسمي از كارخانه يا بازار آزاد تأمين كنند.
جعفري تصريح كرد: حذف تعرفه واردات خودرو سريع‌ترين راهكار براي صيانت از حقوق مصرف‌كنندگان در اين حوزه است بنابراين در صورت عدم اصلاح عملكرد خودروسازان، اجراي آن از سوي مراكز تصميم‌گير پيگيري خواهد شد.






تاریخ انتشار: 02 تير 1393 - 22:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن