تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله دوم طرح فاضلاب شهری بافق آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله دوم طرح فاضلاب شهری بافق آغاز شد یزد - ایرنا- مدیر طرح فاضلاب شهری بافق از آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم این طرح در این شهر خبر داد.


ˈ حجت ا... عبدالله پورˈ روز شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا، افزود: مرحله دوم این طرح از میدان آهنشهر به مسافت 4 کیلومتر به سمت شهر بافق آغاز شده و در مدت یکماه به پایان می رسد.
مدیر طرح فاضلاب شهری بافق هزینه اجرای فاز دوم این طرح را افزون بر 16 میلیارد ریال اعلام کرد .
عبدالله پور گفت: شرکت پیمانکار قبلی عملیات اجرایی مرحله نخست را حد فاصل بین میدان امام حسین به طرف میدان فاطمیه انجام داده است. وی تصریح کرد: شرکت جوی آب نوشرکت مشاور و ناظر پروژه است که محلی را برای نیروهای خود در شهر تهیه کرده و با نظارت دائمی به کار پیمانکاران، عملیات اجرایی را با نیروهایی مثل ناظر، سر ناظر، مدیر پروژه و مدیر کنترل پروژه و مسئول HCE (ایمنی) رصد می کند.
مدیر طرح فاضلاب شهری بافق ادامه داد: در عین حال تیم ده تا دوازده نفره ای از شرکت سنگ آهن مرکزی به سرپرستی مدیر پروژه متشکل از متخصیصین فنی،تاسیسات، برق و کنترل نیز بر عملکرد پیمانکاران و شرکت مشاورنظارت مستقیم ودائمی دارند.
عبدا... پور لزوم سرعت کار را ضروری و مهم دانست و گفت: به خصوص خیابان مسجد جامع بافق که یکی از شریانهای اساسی شهر بوده و لازم است آزاد سازی آن هر چه زود تر به اتمام برسد.
عبدالله پور در مورد تامین مایحتاج پیمانکاران گفت: تمام وسایل مورد تعهد یا آماده تحویل است یا تحویل شده، همچنین لوله های مورد نیاز پروژه به طول چهار هزار متر خریداری شده و در انبار آماده تحویل به پیمانکاران است.
مدیر طرح فاضلاب شهری بافق در پایان ابراز امیدواری کرد: این کار به خوبی پیش برود تا به زودی شاهد راه اندازی این طرح که سودهای چند جانبه، هم برای بهداشت عمومی، عدم استفاده از چاه ها فاضلاب و تامین آب شرکت سنگ آهن دارد، باشیم.
به گفته عبدا... پور این طرح مهم مجموعا در مدت زمان 24 ماه با هدف توسعه شهرستان بافق برای جمعیت 65 نفر اجرا می شود.
او در مورد حجم کار طرح فاضلاب شهری بافق هم گفت: این پروژه برای مسافت 200 کیلومتر اجرا می شود که 30 کیلومتر از آن در عمق 2 تا 12 متری و 170 کیلومتر آن به صورت ترانشه یا کانال طراحی شده و در آن از لوله هایی به قطر 225 میلیمتر تا 800 میلیمتر استفاده می شود.
مدیر طرح فاضلاب شهری بافق گفت: این طرح با هزینه 80 میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق اجرا و تکمیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت سنگ آهن بافق به ازاء سرمایه گذاری خود به مدت 36 سال از پساب این پروژه که حدود 80 الی 100 لیتر آب در ثانیه است برخوردار خواهد بود.
به گفته این مسوول هم اکنون بیش از 400 نفر در اجرای طرح فاضلاب شهری بافق به کار اشتغال دارند و پس از اتمام کار نیز زمینه اشتغال حدود 80 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.ک3
650/7543

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن