تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 11 درصدي بازار راهکارهاي هوشمندي تجاري در خاورميانه و آفريقا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱ب.ظ)
رشد 11 درصدي بازار راهکارهاي هوشمندي تجاري در خاورميانه و آفريقا طبق يک پژوهش انجام شده بازار نرم‌‏افزارهاي هوشمندي تجاري و راهکارهاي تحليلي خاورميانه و آفريقا در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۱ درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، برآوردهاي گارتنر نشان مي‌‏دهد بازار راهکارهاي هوشمندي تجاري در منطقه خاورميانه و آفريقا در سال ۲۰۱۳ در مجموع به ۲۱۷ ميليون دلار رسيده است که اين رقم ۱۱ درصد بيشتر از سال قبل از آن است.
در سال ۲۰۱۲ عرضه‏‌کنندگان راهکارهاي هوشمندي تجاري از کشورهاي خاورميانه و آفريقا ۱۹۶ ميليون دلار درآمد داشته‌‏اند. با اين همه نرخ رشد اين بازار در سال ۲۰۱۳ کمتر از نرخ ۲۳ درصدي سال ۲۰۱۲ بوده است.
گارتنر بازار اين راهکارها را به محصولاتي مثل پلت‏فرم‏‌هاي هوشمندي تجاري، راهکارهاي مديريت عملکرد شرکت‏‌ها (CPM)، نرم‏‌افزارهاي تحليلي و تحليل‏‌گرهاي پيشرفته تقسيم کرده است.
يافته‌‏هاي پژوهشگران نشان مي‌‏دهد در سال ۲۰۱۳ بيش از ۲۷ درصد از بازار راهکارها و نرم‏‌افزارهاي هوشمندي تجاري خاورميانه و آفريقا از آنِ شرکت SAP بوده است. SAP سال گذشته توانسته است درآمدهاي خود از اين بازار را با ۱۶.۷ درصد افزايش به ۵۹ ميليون دلار برساند.
شرکت اوراکل نيز در جايگاه دوم اين بازار ايستاده و توانسته ۴۵.۹ ميليون درآمد کسب کند. سهم اوراکل از اين بازار ۲۱.۱ درصد بوده است. جايگاه سوم اين بازار نيز به شرکت SAS انستيتو تعلق دارد که با درآمد ۲۷.۱ ميليون دلاري خود توانسته ۱۲.۵ درصد بازار را از آن خود کند.
با وجود اينکه سهم SAS از اين بازار کمتر از سهم SAP و اوراکل است، اما؛ بالاترين نرخ رشد اين بازار به اين شرکت اختصاص دارد. SAS در سال ۲۰۱۳ توانسته درآمدهاي خود را از بازار خاورميانه و آفريقا ۱۷.۸ درصد افزايش دهد.
شرکت‏‌هاي مايکروسافت و آي‌بي‌ام نيز به ترتيب با کسب ۱۷.۹ ميليون و ۹.۱ ميليون دلار درآمد در جايگاه‏‌هاي چهارم و پنجم اين بازار ايستاده‏‌اند. سهم مايکروسافت از بازار راهکارهاي هوشمندي تجاري خاورميانه و آفريقا ۸.۳ درصد و سهم آي‏‌بي‏‌ام نيز ۴.۲ درصد برآورد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن