تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 30 درصدی صادرات بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد خبر داد: رشد 30 درصدی صادرات بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد از رشد 30 درصدی صادرات قیر این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این شرکت بعنوان بزرگترین تولیدکننده قیر خاورمیانه توانسته است با صادرات 640 هزار تن قیر در شش ماه گذشته رشد 30 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را با ارزآوری مطلوب نصیب کشور کند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، محسن دلاویز افزود: شرکت نفت پاسارگاد که تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) است، طی این مدت توانسته به رشد 73 درصدی تحویل قیر به مشتریان دست یابید.
وی با اشاره به وجود مشکلات، فروش خالص این شرکت را 13 درصد و سود ناخالص آن 50 درصد رشد عنوان کرد و گفت: سود خالص این شرکت در سال گذشته، 37.3 درصد و حقوق صاحبان سهام نیز 38 درصد رشد یافته است.
دلاویز با بیان اینکه، 51 درصد سود انباشته این شرکت افزایش یافته است، گفت: اقدامات انجام شده سبب شد تا ضمن کاهش 15 درصدی بدهی ها ثابت و جاری، شاهد رشد سه درصدی دارایی های این بنگاه اقتصادی باشیم.
وی با تشریح برنامه های توسعه ای این شرکت افزود: مدیران تولید و عملیات نفت پاسارگاد معتقدند، تحول مدیریتی موجب افزایش راندمان و بهره وری شرکت شده به طوری که در حال حاضر پیش بینی تحقق بودجه دو میلیون تنی تولید در پایان سال دست یافتنی و این در حالی است که با افزایش رقبا در زمینه تولید قیر و همچنین افزایش عرضه کنندگان با یک بازار رقابتی مواجه هستیم.
مدیر عامل نفت پاسارگاد با اشاره افت شاخص بورس در ماههای اخیر گفت: با وجود کاهش نوسان مقطعی این شرکت که تابعی از افت شاخص بورس کشور است، اما با عملی شدن برنامه های پیش رو آینده خوبی را می توان برای سهامداران متصور بود و سال خوبی در انتظار آنها است.
دلاویز با تاکید بر همراهی این شرکت برای رفع مشکلات آسفالت خیابان های شهرها از انعقاد قراردادهای بلند مدت با وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: اولویت اول ما آسفالت خیابان های کشورمان با تکیه بر توانمندی داخلی نفت پاسارگاد و رضایت مردم است، هر چند بر صادرات و ارزآوری این محصول استراتژیک در راستای منافع ملی همواره تاکید داشته و داریم.
وی با تشریح وضعیت مناسب فروش تاکید کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه در شرایط مطلوبی بوده که شکستن رکورد فروش 500 هزار تن در سه ماهه اول از نتایج آن بوده است.
اقتصام**1574**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن