تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820191150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحيدري: نمي‌دانيم چه شد که رحمتي رفت!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پورحيدري: نمي‌دانيم چه شد که رحمتي رفت!
کد خبر: ۴۰۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ - 20 June 2014


عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: بر خلاف شايعاتي که مطرح شده رحمتي هيچ مشکلي با قلعه‌نويي نداشت.


  منصور پورحيدري در خصوص جدايي سيدمهدي رحمتي از استقلال گفت: خودمان هم نمي‌دانيم چه شد که رحمتي رفت. بر خلاف شايعاتي که مطرح شده است او هيچ مشکلي با سرمربي تيم نداشت. حتي امير قلعه‌نويي در تمرينات عنوان مي‌کرد که مرتب با رحمتي در تماس است و نظري جويباري هم با اين دروازه‌بان در حال مذاکره بود.


«نمي‌دانم چرا رحمتي رفت ولي نکته مهم اين است که بايد به فکر جايگزين او باشيم»‌، پورحيدري با بيان اين جمله تأکيد کرد: قلعه‌نويي روي رحمتي حساب باز کرده بود ولي اتفاقات ديگري افتاد. حالا استقلال يک سهميه ليگ برتري را براي جذب دروازه‌بان از دست داده و اين موضوع هم به ضرر ماست. با اين حال قطعاً يک دروازه‌بان خوب به استقلال اضافه خواهد شد، سنگرباني که جايگزين مناسبي براي رحمتي باشد.


 به گزارش تسنيم، سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان همچنين در مورد ديدار ايران - آرژانتين گفت: بازي بسيار سختي پيش روي تيم ملي است، چون آرژانتيني‌ها از بازيکنان تکنيکي سود مي‌برند و يکي از قوي‌ترين تيم هاي دنيا هستند. ما برابر نيجريه دفاع بي‌نقصي انجام داديم که البته فقط در دفاع خوب بوديم و برنامه‌اي براي حمله نداشتيم. اين بازي اما شرايط متفاوتي دارد.


وي با تأکيد بر اينکه تيم ملي مقابل آرژانتين با تفکرات دفاعي بازي خواهد کرد، ادامه داد: اگر شجاع تر بوديم مي‌توانستيم نيجريه را ببريم، چون نيجريه تيمي نبود که اين همه روي آن مانور شده بود. حالا براي بازي با آرژانتين بايد خيلي باهوش‌تر باشيم. نبايد کسي انتظار داشته باشد که تيم ملي در اين مسابقه گلي دريافت نکند.


پورحيدري بر لزوم آرامش دادن به بازيکنان تيم ملي اشاره کرد و گفت:‌ الان هيچکس توقع ندارد ايران مقابل آرژانتين حتي مساوي هم بگيرد. براي آرژانتيني‌ها هم شايد اين بازي به گونه‌اي باشد که اهميت صددرصدي نداشته باشد و اين مي‌تواند به سود تيم ملي تمام شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن