تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803103780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحیدری: نیجریه صلابت گذشته را نداشت/ در ضدحملات بی برنامه بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 پورحیدری: نیجریه صلابت گذشته را نداشت/ در ضدحملات بی برنامه بودیم تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال نیجریه در دیدار امشب صلابت گذشته را نداشت و ملی پوشان ایران می توانستند در این مسابقه به پیروزی برسند.


منصور پورحیدری بامداد سه شنبه پس از تساوی بدون گل تیم ملی ایران مقابل نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: پیشتر هم گفته می شد که کی روش در بازی مقابل نیجریه روی کار دفاعی برنامه ریزی می کند و مشاهده کردیم که ملی پوشان کشورمان در این زمینه موفق عمل کردند.
وی افزود: بازیکنان تیم ملی به خوبی توانستند تیم نیجریه را کنترل کنند و به آنها فرصت خودنمایی ندادند. هر چند در این بازی مالکیت توپ بیشتر در اختیار نیجریه بود، اما تک فرصت های تیم ملی ایران بیشتر از حریفش بود.
وی ادامه داد: تیم نیجریه صلابت گذشته خود را نداشت و بازیکنان این تیم از نظر کار تکنیکی و انفرادی نتوانستند برای تیم ایران مشکل ساز شوند.
سرمربی اسبق تیم ملی ایران تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با نیجریه می توانست روی ضد حمله ها برنامه ریزی بهتری داشته باشد، چرا که بازیکنان کشورمان فقط به دفع توپ می پرداختند.
پورحیدری افزود: تیم ایران در ارسال پاس های رو به جلو برنامه ای نداشت و وقتی در نیمه نخست متوجه شدیم که تیم حریف قدرت زیادی ندارد، فکر کردیم کادر فنی تیم ملی در نیمه دوم روی برنامه هجومی بیشتر کار می کند، اما چنین نشد.
وی ادامه داد: با این اوصاف ملی پوشان ایران در برگشت در نیمه خودمان و بستن روزنه های نفوذی تیم حریف موفق عمل کردند. امیدواریم در بازی های بعدی زمانی که صاحب توپ می شویم، برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تیم ایران توانایی شکست دادن تیم نیجریه را در این مسابقه داشت، گفت: شاید تنها برتری حریف کشورمان میانگین سنی بازیکنان این تیم بود که دو تا سه سال از ملی پوشان ایران جوانتر بودند.
پورحیدری با بیان اینکه بازیکنان ایران در کار دفاعی زحمت زیادی کشیدند، افزود: در نیمه دوم این مسابقه می توانستیم مقابل حریف مان به برتری برسیم اما برنامه ای برای دست یافتن به این مهم نداشتیم.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تیم های آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در مصاف با یکدیگر نشان دادند که برتری محسوسی نسبت به نیجریه دارند.
پورحیدری افزود: ملی پوشان کشورمان در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه استرس داشتند، اما رفته به آرامش رسیدند.
وی ادامه داد: درصد پاس های اشتباه تیم نیجریه در مصاف با ایران زیاد بود و بازیکنان این تیم در شوت زنی هم عملکرد موفقی نداشتند.
وی اظهار امیدواری کرد: نمایش ملی پوشان کشورمان در دیدارهای بعدی جذاب تر باشد و مردم از عملکرد تیم ملی لذت ببرند.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه کسی انتظار پیروزی مقابل آرژانتین را از تیم ملی ندارد، گفت: تیم هایی همچون پرتغال و اسپانیا در جام بیستم متحمل شکست پرگل شدند و امیدواریم تیم ایران در مقابل آرژانتین نمایش جذابی داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی مقابل تیم ملی نیجریه به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.
ورزشی(4)**7537**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن