تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804632454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام 8 برنامه پشتیبانی از اجرای برنامه پزشک خانواده/ تامین 7500 پزشک و ماما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
اعلام 8 برنامه پشتیبانی از اجرای برنامه پزشک خانواده/ تامین 7500 پزشک و ماما
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تشريح برنامه هاي طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت گفت: عدالت در سلامت از مهمترين برنامه هاي طرح تحول نظام سلامت است .



به گزارش خبرنگار مهر، دكتر علي اكبر سياری در اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی در تهران، اظهارداشت: در طرح تحول نظام سلامت سيستم شبكه بهداشت روستايي و شهري  ارتقاء يافته و با برنامه هاي جامع تري در كشور اجرا مي شود . وی افزود: برنامه پزشك خانواده نيز باتوجه به تجاربي كه در دو استان فارس و مازندران بدست آورده است پس از اصلاح زيرساختها و آسيب شناسي، در 3 استان سيستان و بلوچستان ، چهار محال و بختياري و خوزستان به صورت گام به گام با حمايت دولت در كشور اجرا مي شود . سياري با اشاره به دستاورد هاي طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت گفت : كاهش مرگ نابهنگام مردم ، افزايش اميد به زندگي ، كاهش ابتلا به بيماريها ، توانمند سازي مردم ، كنترل عوامل خطر ، كنترل عوامل اجتماعي موثر بر سلامت ، عدالت در سلامت و حفاظت مالي از برنامه هاي كوتاه مدت طرح تحول سلامت در كشور است . معاون وزیر بهداشت، طراحي مدلي جديد براي مراقبت فعال از بيماريهاي مزمن براي كنترل عوامل خطر را ضروري دانست و ادامه داد: با توانمند كردن مردم و همكاريهاي بين بخشي مي توان عوامل خطر مانند ، رژيم غذايي نامطلوب ، فشار خون ، اضافه وزن و چاقي را كاهش داد . وي افزود: 3 راهبرد كلي براي كنترل عوامل خطر در نظر گرفته ايم  كه اصلاح سيستم ، توانمند ساختن مردم از طريق خود مراقبتي و آموزش اقشار مختلف جامعه و همكاري هاي بين بخشي از جمله اين راهبرد هاست . معاون وزیر بهداشت، اصلاح مديريت ، تامين نيروي انساني ، آموزش ، نظارت و ارائه بسته خدمتي، منابع مالي و استفاده بهينه از منابع مالي را از برنامه هاي  در دستور كار  وزارت بهداشت  برشمرد و گفت: با تامين منابع مالي مي توانيم شاخصها را ارتقاء دهيم . وی افزود: تامين 7500 پزشك و ماما، تامين دارو تجهيزات پزشكي ، رسيدگي به مشكلات حاشيه كلانشهرها، برنامه استقرار شبكه جامع همگاني با مديريت شبكه از اقداماتي است كه بزودي در كشور اجرا مي شود . سياري با تاكيد بر اينكه اولويت ما در برنامه پزشك خانواده در دو استان فارس و مازندران است، گفت : با اجراي برنامه پزشك خانواده مي توانيم تحول بزرگي را از نظر  مشكل بيكاري در حوزه  بهداشت و درمان حل كنيم و به حمايت همه سازمانها ي مرتبط با اين حوزه مانند آموزش و پرورش ، نيروي انتظامي ، استانداران ، فرمانداران  و ائمه جماعات نياز داريم . وی با بيان اينكه 8 برنامه پشتيباني براي اجراي برنامه پزشك خانواده داريم، افزود: مديريت، آموزش كاركنان، پايش ارزشيابي ، تكميل و تجهيز شبكه ، تكميل نظام اطلاعات و ارتباط با مراكز پژوهشي و آموزشي و ارائه بسته خدمتي و نظام پرداخت از مهمترين برنامه هاي معاونت بهداشت است .


۱۳۹۳/۳/۳۰ - ۰۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن