تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماندگاری پزشکان درمناطق محروم از برنامه های مهم وزارت بهداشت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیربهداشت ودرمان ماندگاری پزشکان درمناطق محروم از برنامه های مهم وزارت بهداشت است دهدشت- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایجاد زیرساخت ها و تامین امکانات رفاهی برای ماندگاری بیشتر پزشکان در مناطق محروم یکی از برنامه ها و اولویت های اساسی این وزارتخانه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در بازدیدی از مرکز بستر درمانی منطقه دیشموک کهگیلویه ، افزود: البته وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی به تنهایی قادر به انجام این کار نیست بلکه تحقق این امر نیازمند همکاری بین بخشی و همراهی مسوولان اجرایی در استان ها است.
وی با بیان اینکه با بررسی های انجام شده اجرای طرح نظام سلامت تا حدود زیادی به ساماندهی وضعیت بیمارستان های دولتی و رضایتمندی عمومی نسبت به ارایه خدمات و کاهش هزینه ها کمک کرده است، افزود: به مرور زمان و با شناسایی نقاط ضعف این طرح بخش عمده ای از مشکلات و معضلات حوزه درمان در کشور مرتفع خواهد شد.
دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: گسترش خدمات آموزشی و بهداشتی در کنار افزایش فضاهای بستر درمانی در روستاها نیز از سایر رویکردهای اساسی این وزارتخانه است.
دکتر هاشمی با حضور در منطقه دیشموک کهگیلویه چشم 12 نفر از جمله مادر دو شهید در این منطقه محروم را جراحی کرده است.
از بسیتم فرودین ماه تاکنون بیش از 35 پزشک متخصص و پنج تیم جداگانه فوق تخصص جراحی با حضور در منطقه محروم دیشموک کهگیلویه مشغول ارایه خدمات درمانی به مردم هستند.
7531/671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن