تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه مشترک مجلس و دولت برای رسیدگی به تولیدات داخلی شرکت های وابسته به وزارت نفت در پروژه های نفتی تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابوترابی فرد خبر داد: کارگروه مشترک مجلس و دولت برای رسیدگی به تولیدات داخلی شرکت های وابسته به وزارت نفت در پروژه های نفتی تشکیل می شود تهران - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بنا شده است کارگروهی از کمیسیون های انرژی و صنایع مجلس با همکاری دولت برای رسیدگی به موضوع تولیدات داخلی شرکت های وابسته به وزارت نفت در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی تشکیل شود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام «محمدحسن ابوترابی فرد» در جلسه علنی امرزو (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با درخواست نادر قاضی پور نماینده ارومیه و یکی از سوال کنندگان از وزیر نفت مبنی بر این که باید کارگروهی از کمیسیون انرزی و صنایع مجلس با همکاری دولت در زمینه بررسی موضوع تولیدات داخلی شرکت های وابسته به وزارت نفت در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی تشکیل شود مواجه شد.
وی در ادامه از وزیر نفت خواست که این اقدام از سوی دولت انجام شود که وزیر نفت موافقت کرد.
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: دغدغه همکاران ما در مجلس آن است که هر قدر امکان دارد زمینه استفاده از تولیدات با کیفیت لازم در داخل کشور در همه عرصه ها خصوصا صنعت نفت ارتقا یابد.
وی در ادامه به صحبت های وزیر نفت اشاره کرد و گفت: وزیر نفت در صحبت هایش تاکید داشت که سیاست وزارت نفت بر این است که هر قدر امکان دارد این فرصت را خلق کند و راه را برای استفاده از ظرفیت های علمی، مدیریتی و سرمایه گذاری در عرصه صنعت نفت فراهم کند.
ابوترابی فرد ادامه داد: در این صورت ما به دو نتیجه بزرگ خواهیم رسید، اولا با هزینه کمتر کارهای بزرگ تری انجام می دهیم و ثانیا بستر رشد اقتصادی و علمی کشور فراهم می شود لذا دولت و مجلس در این حوزه نگاه مشترک دارند و آقای زنگنه نیز بر این موضوع تاکید بسزایی دارد.
سیام(3)**9121**9132 ** 1418

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن