تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801782110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جزایری: می خواهند انتقام شکست در سوریه را بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سردار جزایری: می خواهند انتقام شکست در سوریه را بگیرند


معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمریکا می‌خواهد انتقام ناکامی خود در سوریه را از عراق بگیرد . شواهد و اسناد همگی به‌وضوح بیانگر حضور آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و ارتجاع عرب در مدیریت صحنه درگیری‌های امروز کشور عراق است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود:  آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و ارتجاع عرب، مأموریت و وظیفه خاصی در جنگ علیه حاکمیت کنونی عراق دارند البته کشورها و گروه‌های دیگری نیز در این هجوم و تجاوزگری دست دارند که در وقت مناسب معرفی خواهند شد.
 
وی گفت: برخلاف تلاش‌های مذبوحانه ایادی و دست‌نشانده‌های شیطان بزرگ، مقاومت در منطقه نهادینه شده و جبهه استکبار قادر به نابودی آن نیست.
 
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تروریسم در نزد بشریت محکوم است، تصریح کرد: آتش برافروخته شده توسط تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا، اروپا و ارتجاع منطقه به‌زودی دامن خود آن‌ها را خواهند سوزاند.
 
سردار جزایری افزود: برخلاف تصور رژیم‌های قرون وسطایی حامی تروریست‌های سوریه و عراق، هرچند در این نوع میدان‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و معدوم خواهند شد، اما بازماندگان تروریست‌ها از آن‌ها به‌عنوان مسببان اصلی جنایات انتقام خواهند گرفت.
 
وی گفت: یکی از مسائل قابل توجه، هجوم اخیر تروریست‌ها به کشور و مردم بی‌گناه عراق، برنامه‌ریزی هماهنگ رسانه‌های استکباری، جوسازی و شانتاژ خبری و عملیات روانی گسترده بود. گروه متجاوز تلاش داشت با ایجاد رعب و وحشت و بزرگ‌نمایی اقدامات خود، دولت و مردم عراق و افکار عمومی در سایر کشورها را تحت تأثیر القائات دروغین خود قرار دهد.
 
معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: مقاومت در سوریه به پیروزی رسیده است و باقی‌مانده تروریست‌ها و ماشین جنگی آمریکا و سایر طرف‌های جنگ در سوریه از کار خواهند افتاد؛ مشابه این امر در عراق نیز تکرار خواهد شد و مقاومت عراق پیروز نهایی جنگ با تروریسم خواهد بود.
 
سردار جزایری افزود: تجارب حاصل از این رویداد برای سال‌های طولانی، دولت و ملت عراق را بیمه خواهد کرد.
 
وی گفت: وحدت رمز موفقیت و پیروزی کشور و جامعه عراق به‌حساب می‌آید؛ چنانچه دشمن کم‌ترین روزنه و رخنه‌ای بیابید از همان‌جا وارد خواهد شد و این یکی از بزرگ‌ترین درس‌ها و عبرت‌های جنگ نیابتی امروز در صحنه عراق است.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: هیچ‌یک از طرف‌های حاضر درصحنه عراق از وضعیت به وجود آمده نباید سوءاستفاده کنند و هرگونه خدشه به تمامیت ارضی این کشور، به ضرر جامعه بزرگ عراق خواهد بود.
 
سردار جزایری گفت: از گذشته دور تا امروز یکی از راهبردهای اصلی دشمن، اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی و اقدام اقلیت‌ها در جوامع اسلامی در راستای راهبرد بزرگ اسلام‌هراسی و تضعیف جامعه اسلامی بوده و هرگونه همراهی با این راهبرد خیانت به امت اسلامی محسوب می‌شود.


دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن