تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819283645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت تخصیص بودجه با پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار تهران: اولویت تخصیص بودجه با پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت است دماوند- ایرنا- معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری تهران از اولویت تخصیص بودجه به طرح ها و پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت در کل استان خبر داد.


ˈنعمت الله ترکیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: بودجه استان در سال 93 نسبت به سال گذشته کاهش نداشته، اما مساله مهمتر تخصیص بودجه است.
وی گفت: بودجه امسال استان تهران 16 هزار میلیارد ریال بودجه ملی، ملی استانی شده و مصوب استانی است.
ترکی با اشاره به تخصیص 53 درصدی بودجه در سال 92، افزود: در سال 93 با توجه به پیش بینی های انجام شده، تخصیص 70 تا 75 درصدی در بخش عمرانی دور از دسترس نخواهد بود.
وی ادامه داد: مقرر شده در سطح استان پروژه جدید تعریف نشود و اولویت نخست تخصیص بودجه با طرح های بالای 80 درصد پیشرفت باشد.
معاون برنامه ریزی استانداری تهران خاطرنشان کرد: طرح ها و پروژه های دارای پیشرفت بالای 50 درصد در اولویت دوم قرار دارند، اما در صورت برخورد با مساله یا مشکل در مناطق، تعریف پروژه های جدید بلامانع است.
از جمله طرح هایی که در دولت گذشته بسیار مهم و تحقق کامل آن با مشکلات بسیار همراه است موضوع مسکن مهر و اجرای طرح متروی شهرستانهای ورامین و پردیس است.
طرحی که در دولت نهم و دهم اجرای آن با موفقیت همراه نبود و علاوه بر عدم تحقق مطالبات مردم موجب بروز مشکلات بسیاری نیز شده است، بحث خانه دار شدن قشرضعیف جامعه است.
وضعیت مسکن در دولت احمدی نژاد از موضوعات چالش برانگیز بود، زیرا در حالی که مسوولان دولت گذشته معتقدند بودند که توانسته اند با کمک پروژه مسکن مهر قیمت مسکن را در کشور مهار کنند، بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی در تهران ۴۵۹ درصد افزایش! یافته است.
همچنین بر اساس نظر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، میزان عرضه مسکن به مراتب بیشتر از تقاضا بوده، با این حال قیمت مسکن در ایران در حدود پنج برابر شده است که نشان از حضور پررنگ دلالان مسکن در دولت های نهم و دهم در مقوله مسکن از جمله مسکن مهر بوده است.
در طول هشت سال مدیریت دولت آقای احمدی نژاد، هیات وزیران سعی کرد با اعطای وام های بلندمدت و افزایش سقف وام مسکن به ۳۰ میلیون تومان، به ادعای خود مبنی بر خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامه عمل پوشاند که به دلیل تورم فزاینده قیمت ها در این دولت که موجب بالارفتن قیمت مواد اولیه ساخت مسکن و در نتیجه افزایش قیمت نهایی مسکن شد، این اقدام نه فقط با موفقیت همراه نبود بلکه شرایط به گونه ای شده است که آرزوی خانه دار شدن بسیاری از اقشار ضعیف جامعه دست نیافتنی شد.
تعهدات دولت گذشته برای اجرای مترو در شهرستانهای ورامین و پردیس به مردم در سفرهای استانی نه فقط شکل اجرایی به خود نگرفت، بلکه موجب افزایش سرسام آور هزینه های اجرای این تعهدات برای دولت تدبیر و امید شده است.
اکنون دولت یازدهم به رغم مشکلات مالی ناشی از تحریم های اقتصادی دشمنان، اجرای تعهدات دولت گذشته را اولویت بندی کرده است تا در جهت تحقق خواسته های مردم گام بردارد.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن