تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803013673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار دارد/ تأکید بر ارتقای کیفیت پروژه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان وکیلی:
تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار دارد/ تأکید بر ارتقای کیفیت پروژه‌ها
سرخه – خبرگزاری مهر: استاندار سمنان گفت: تکمیل پروژه هایی که در سطح استان از اعتبارات محدود و پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد برخوردار هستند در اولویت برنامه های سالجاری قرار دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی در راس هیئتی صبح جمعه برای بازدید از پروژه های عمرانی به شهرستان های سرخه و مهدیشهر سفر کرد که این بازدید تا پاسی از شب ادامه داشت. وی در این بازدیدها از نزدیک در جریان روند اجرا پروژه ها قرار گرفت. تکمیل تقاطع غیر همسطح ورودی مومن آباد یکی از نقاط حادثه خیز استان اصلاح می شود وی ابتدا در بازدید از تقاطع غیر همسطح ورودی مومن آباد سرخه بر مطالعات نهایی این طرح ها تاکید کرد و افزود: با افتتاح این پروژه یکی از مشکلاتی که بعنوان نقاط حادثه خیز استان به شمار می رود مرتفع خواهد شد. استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در پروژه ها باید کیفیت کار در اولویت قرار گیرد تا کارها ماندگار شود خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت پروژه های عمرانی از اتلاف بیت المال جلوگیری می کند. وکیلی همچنین از روند ساماندهی تقاطع غیر همسطح سرخه با 55 درصد پیشرفت فیزیکی، دو دستگاه پل با دهانه 21 متری، بازدید از ساختمان نیمه تمام دانشکده پیراپزشکی با زیر بنای 3500 متر برای پذیرش دانشجو در رشته های فوریتهای پزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته هوش بری، بازدید از محل احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فرهنگ بازدید کرد. بازدید از ساختمان نیمه تمام یک هزار و 720 متر مربعی مدرسه اسراری با 35 درصد پیشرفت فیزیکی و تخصیص اعتبار مورد نیاز با یک میلیارد تومان و تامین اعتبار 270 میلیون تومان از طرف خیر مدرسه ساز، بررسی طرح مطالعاتی تعریض پلیس راه ورودی سرخه و پروژه محور چهار بانده سرخه – فیروزکوه به منظور افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک جاده ای، بررسی روند مرمت و تجهیز کاروانسرای لاسجرد برای استفاده بهینه مسافران و گردشگران و بازدید از پارک جنگلی حاشیه جاده و چاه آب مجتمع کوثر روستای افتر با مخزن یک هزار و 200 متر مکعب و همچنین خط انتقال 44 کیلومتری که شش روستا با جمعیت چهار هزار و 200 نفر تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت نیز از برنامه ها وکیلی بود. بازدید از پانزده پروژه نیمه تمام عمرانی شهرستان مهدیشهر استاندار سمنان در ادامه سفر خود با حضور در شهرستان مهدیشهر از 15 پروژه نیمه تمام عمرانی در بخش های مختلف فرهنگی، درمانی، اداری، راه و منابع طبیعی و پژوهشی دیدن کرد و از نزدیک با مسائل اجرایی و فنی آنها آشنا شد. وکیلی در جریان بازدید از طرح و پروژه های نیمه تمام بر رعایت مسائل فنی و عمرانی ساخت و سازها تاکید کرد و از مدیران و مسئولان خواست با نظارت مستمر مشکلات طرح ها را بررسی و پیگیری لازم برای تامین اعتبارات برای تکمیل و بهره برداری تلاش کنند. وی همچنین از دستگاه های مربوطه خواست در زمینه تامین امکانات زیرساختی و ایجاد انشعابات برق، آب و گاز برای راه اندازی پروژه ها تلاش مضاعف داشته باشند. استاندار سمنان همچنین اظهار داشت: امیدواریم پروژه هایی که در پایان کار هستند با تلاش دستگاه ها و پیمانکاران و رفع مشکلات موجود به سرعت تکمیل شود تا مردم و اهالی بتوانند از خدمات آنها بهره مند شوند. وکیلی به اتفاق همراهان در سفر به شهرستان مهدیشهر از مرکز فرهنگی و هنری، استخر دانش آموزی، ساختمان حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری، سالن چند منظوره، درمانگاه و ساختمان فیزیوتراپی شهمیرزاد و بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر، پژوهشکده رویان، ساختمان های فرمانداری و آموزش و پرورش، پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، کتابخانه عمومی، پارک جنگلی و دانشکده منابع طبیعی مهدیشهر و تقاطع غیر همسطح درجزین بازدید کرد.




۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن