تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اتمام طرح های نیمه تمام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اتمام طرح های نیمه تمام است رشت - ایرنا - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: اتمام طرح های نیمه تمام صنعتی در اولویت بیشتری نسبت به ایجاد طرح های جدید است.


ˈکریم توکل نیاˈ عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اولویت بخشی و تمرکز بر تخصیص منابع مالی به طرح های در دست اجرا و با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد از محل منابع صندوق توسعه ملی، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از مهم ترین برنامه های حمایتی در اتمام طرح های صنعتی نیمه تمام است.
وی برگزاری جلسات مکرر با روسای تمامی بانک ها و مسوولان اعتبارات بانکی با هدف پیگیری و بررسی آخرین وضعیت تسهیلات بانکی در راستای حمایت از متقاضیان تسهیلات صنعتی را یکی از مهم ترین اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت طی سال گذشته عنوان کرد و گفت: این مهم در سالجاری نیز تداوم خواهد داشت.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از وجود بیش از دو هزار جواز تاسیس صنعتی معتبر در استان خبر داد.
توکل نیا با اشاره به رتبه سیزدهم توسعه یافتگی گیلان نسبت به کل کشور گفت: هم اکنون دو هزار و یکصد و 21 طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 134 هزار میلیارد ریال در استان دارای جواز تاسیس می باشد.
وی ادامه داد: تعدادی از طرح ها از میان طرح های مذکور در حال احداث و تعدادی دیگر نیز در مراحل مقدماتی و دریافت برخی مجوزهای لازم می باشند.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در جوازهای مذکور با راه اندازی طرح های یادشده که طی یک دوره سه تا پنج ساله خواهد بود، ظرفیت اشتغال 67 هزار نفر در استان فراهم می شود.
توکل نیا عمده محصولات صنعتی استان را شامل سیمان، فولاد خام، کاغذ، کاشی، چینی بهداشتی و ظروف، انواع دارو، روغن نباتی، مواد غذایی لبنی و پروتئینی ، مصنوعات چوبی و سلولزی ، پوشاک، محصولات پتروشیمی و بسته بندی عنوان کرد.
وی افزود: انواع لوازم برقی خانگی، انواع روغن های صنعتی ، کلاچ خودرو، اسپری و حشره کش ها و سایر محصولات شیمیایی و نفتی، انواع کیسه های پلی پروپیلین و پلی اتیلن، ماشین آلات خط تولید صنایع غذایی، انواع منسوجات، رادیاتور آلومینیومی شوفاژ، مشعل گازی، سیمان ، انواع دارو، کیک و کلوچه و انواع لبنیات ، دستکش های خانگی و صنعتی از عمده کالاها و محصولات تولیدی صنایع استان گیلان در صادرات به خارج از کشور است.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار و 500واحد صنعتی فعال در استان گفت: میزان اشتغال در این بخش بالغ بر 87 هزار نفر می باشد که سال گذشته برای بیش از یک هزار و 500 نفر در بخش صنعت در استان اشتغال جدید ایجاد شد.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن