تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری شهرضا است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان/
اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری شهرضا است
رئیس شورای اسلامی شهرضا گفت: مطابق هدف‌گذاری‌های انجام گرفته، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف جزء مهم‌ترین اولویت‌های حوزه مدیریت شهری شهرضا در دوره جدید است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، فضل‌الله علی‌نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: نام‌گذاری سال جدید به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب مجموعه مدیریت شهری شهرضا را مصمم به تدوین برنامه‌های جامع در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در نقاط مختلف شهری با رویکرد تحقق توسعه پایدار همه‌جانبه کرده است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر شهرضا در دوره چهارم ضمن تشکیل چهار کمیسیون تخصصی شامل کمیسیون عمران، فرهنگی و اجتماعی، برنامه و بودجه و نظارت تعداد 56 جلسه برگزار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرضا با اشاره به اینکه تقویت تشکل‌های فرهنگی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های سال جدید در حوزه مدیریت شهری بوده است، افزود: بر همین اساس نسبت به تعریف بسته‌های حمایتی از کانون‌های فرهنگی و مساجد، تلاش و پیگیری مداوم در راستای تملک کامل فرهنگ‌سرای شهید همت به منظور بهره‌گیری مطلوب فرهنگی از این بنای تاریخی، بسترسازی مناسب برای حضور گردشگران در منطقه و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی اقدام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در شهرضا و آثار اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن گفت: مطابق بررسی شورای عالی شهرسازی کشور حدود 350 هکتار بافت فرسوده شهری در شهرضا وجود دارد که شورای شهر نیز در راستای ایجاد تعامل همگانی در این حوزه نسبت به تصویب تخفیف 90 درصدی به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری اقدام کرده است.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه صنعت ساختمان به شکل مستقیم و غیر مستقیم حدود 350 حوزه شغلی را شامل می‌شود، بیان داشت: به طور مثال طرح احداث پنج خیابان جدید در شهرضا که در بودجه سال گذشته حدود 4 میلیارد تومان برای اجرای آن اختصاص یافته بود در نهایت با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد تومان به اتمام رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته، برای اتمام مرحله آزادسازی خیابان‌های جدید به بودجه‌ای بالغ بر 8 میلیارد تومان نیاز است که انتظار می‌رود شاهد تحقق آن باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرضا با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه مدیریت شهری است، ادامه داد: بر همین اساس نسبت به بررسی نیازمندی‌های فازهای اول و دوم مجموعه کارگاهی امیرکبیر اقدام شده است.

وی کمبود منابع پایدار آبی را از دیگر مشکلات و نارسایی‌های کنونی شهرضا ذکر کرد و افزود: به طور مثال بهره‌گیری از پساب فاضلاب شهری جزء هدف‌گذاری‌های شهرداری شهرضا به منظور نگهداری از فضای سبز شهری است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی شاهد دستیابی به این مهم باشیم.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری شهرضا در طول چند دهه گذشته حدود 35 درصد از فضای شهری را شامل شده است، متذکر شد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود برای اتمام این طرح به حدود 65 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در آینده محقق می‌شود.

وی تدوین سند چشم‌انداز را از مهم‌ترین نیازمندی‌های حوزه مدیریت شهری شهرضا ذکر کرد و افزود: تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت زمینه کاهش آزمون و خطا در حوزه‌های مدیریتی را مهیا می‌کند و حرکت در این مسیر به عنوان اساسی‌ترین هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به اینکه حل مشکلات ناوگان حمل و نقل درون شهری از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بوده است، گفت: در همین راستا با به‌کارگیری یکی از مجرب‌ترین مدیران حوزه حمل و نقل در رأس سازمان حمل و نقل شهرضا زمینه حل مشکلات حوزه اتوبوسرانی شهرضا مهیا شده است.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن