تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819376114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوم خرداد از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد/تلاش برای انتقال مفاهیم سوم خرداد به نسل جدید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حیدری در گفتگو با مهر:
سوم خرداد از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد/تلاش برای انتقال مفاهیم سوم خرداد به نسل جدید
اردستان - خبرگزاری مهر: معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: سوم خرداد روزی فراموش ناشدنی است و در خاطره ملت تا سال‌های متمادی خواهد ماند.



حجت الاسلام سید جواد حیدری به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فتح الفتوح هشت سال دفاع جانانه مقدس از دلاورمردان ایران در آزادسازی شهر آلاله ها یعنی خرمشهر،خرمشهری که دشمن زبون نام او را محمره نام گذاشته بود اما شیرمردان ایران زمین با رشادت ها و ایثار و جانفشانی آن دشمن را به منزلت کشاندند و برای همیشه رویای دست نیافتنی دشمن را به زبانه دان تاریخ سپردند.

 وی افزود: جان بر کفان عملیات بیت المقدس با تِأسی به مولا و مراد خویش حضرت امیر المومنین (ع) و با نام و یاد و رمز او شجاعانه تاختند و ثابت کردند که ایرانی اند و ایرانی همیشه عزتمند است.

حیدری اظهار داشت: شهدا نورشان هرگز خاموش نخواهد شد و در زمان جهادشان با روحیه ایثار و شهامت و شجاعت جامعه را رهنمود می سازند و در هنگام شهادتشان و زنده نگه داشتن یادشان به جامعه نیرو و طراوت و شادابی می بخشند.

وی تصریح کرد: اگر نبود جهاد شهدا و اگر نبود یاد و خاطره ایشان چه بسا دشمن زبون بر زعم باطل خویش بار دیگر عزم جزم میکرد و با کوبیدن بر تبل توخالی خویش یک بار دیگر شانس نگون بخت خود را می آزمایید ولی زهی به خیال باطل خویش که حافظ مرزهای ایران عزیز این سرزمین مقدس خون ده ها هزار شهید جاودانه تاریخ است.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تاکید کرد: همه باید در انتقال ارزش های انقلاب از جمله سوم خرداد ، به نسل کنونی و آینده  تلاش کنیم.

حیدری یادآورشد: سوم خرداد روزی فراموش ناشدنی است و در خاطره ملت تا سال‌های متمادی خواهد ماند.


۱۳۹۳/۳/۳ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن