تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوم خرداد به عنوان پرچم سرافراز، استقامت و پايدارى ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۵۹ب.ظ)
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(ع)قم: سوم خرداد به عنوان پرچم سرافراز، استقامت و پايدارى ملت ايران است فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(ع)با اشاره به از خودگذشتگي هاي شهداي سوم خرداد، گفت: سوم خرداد به عنوان پرچم سرافراز، استقامت و پايدارى ملت ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين مشرفيان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي سوم خرداد ماه، اظهار داشت: واقعه خرمشهر از دور فقط يك حادثه ي تاريخي است كه براي ملت ايران هيجان آور و افتخار آميز مي باشد ولي از نزديك اين اتفاق شبيه يك معجزه بزرگ بود.
وي ابراز کرد: وقتي رژيم عراق با تشويق دشمن انقلاب به مرزهاي ما حمله كرد، هدف گيري دقيقي كرده بودند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(ع) ابراز داشت: خرمشهر قدم اول و بسيار موثر از اين هدفگيري بود، در قدم اول، نيروهاي عراقي پيشرفت هايي كردند و تا سيزده چهارده كيلومتري اهواز هم رسيدند؛ اما وقتي خواستند به خرمشهر كه مرز نزديكتر بود حمله كنند، نيروهاي مردمي، جوانهاي مومن و مرد و زن انقلابي وارد ميدان شدند و مانع دشمن شدند.
اين يادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اينکه دشمن در نزديکي اهواز زمين گير شد، افزود: با اين ايستادگي مردم برکات و آثار انقلاب خود را نشان داد.
مشرفيان اضافه کرد: مردم ايران از اينکه قسمتي از خاک ايران زير پاي دشمن قرار داشت ناراحت بود و رجزخواني هاي عراق تمام دنيا را پر کرده بود و نيروهاي ايران از کمترين امکانات مادي برخوردار نبودند.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ايران تجهيزاتي نداشت ولي يک اراده قوي و نشاط همه جانبه که برخاسته از ايمان و آگاهي بود در دل خود داشت که باعث آزادي خرمشهر و پيروزي در جنگ شد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(ع) قم در ادامه بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه ها سالروز آزادي خرمشهر تاکيد کرد و عنوان کرد: با برنامه هاي کيفي مي توان در انتقال ارزش هاي دفاع مقدس گام اساسي برداشت.
وي در پايان تصريح کرد: برنامه هاي سالروز فتح خرمشهر و حضور مردم در صحنه هاي مختلف تاکنون، انقلاب اسلامي را بيمه کرده است و انشالله امسال نيز با حضور پرشور در برنامه ها و هرچه باشکوه تر برگزار کردن اين روز به استکبار نشان خواهيم داد که همچنان ملت ايران مقاوم واستوار براي رسيدن به پيروزي ايستاده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن