تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مدیریت مصرف ,پارسال 400مگاوات کاهش مصرف برق داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول شرکت توانیر: با مدیریت مصرف ,پارسال 400مگاوات کاهش مصرف برق داشتیم سمنان - ایرنا - مشاور معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت:با مدیریت مصرف برق توسط مشترکین صنعتی در پیک شبکه سراسری سال گذشته 400 مگاوات کاهش مصرف برق صورت گرفت و به نوعی از ساخت یک نیروگاه به همین ظرفیت پیشگیری شد.


ˈمحسن خبازˈ روز پنجشنبه در همایش مدیریت مصرف برق و کاهش هزینه ها ویژه مشترکین صنعتی و مدیران انرژی دستگاه های اجرایی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، مهمترین و اقتصادی ترین راهکار ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا را مدیریت مصرف برق دانست.
وی بازه زمانی برنامه تعطیلات و تعمیرات صنایع در تابستان امسال را از پانزدهم خرداد لغایت پانزدهم شهریور اعلام کرد.
خباز با بیان اینکه این طرح با هدف مشارکت صنایع در بهینه سازی مصرف برق و نیز کاهش پیک بار شبکه اجرا می شود افزود: در صورت همکاری واحدهای صنعتی در این بخش و طرح ذخیره عملیاتی در زمان اوج بار، هزینه برق آنها به نسبت ساعات میان باری محاسبه می شود که می تواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای را برای آنها داشته باشد.
مشاور معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر خاطرنشان ساخت: به ازای هر یک درجه ازدیاد حرارت، 500 مگاوات در کشور نیاز مصرف افزایش می یابد و تعامل دوسویه تعرفه های مختلف به ویژه بخش های صنعتی و اداری با صنعت برق، کنترل مصرف را به همراه دارد.
در این همایش از شش دستگاه اجرایی برتر استان سمنان در کاهش مصرف برق و نیز 14 مشترک صنعتی همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات سالیانه تابستان سال گذشته این استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.ک/2
599/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن