تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817041184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات نشست وزیر کار با جهاد/ تشکیل کارگروه شناسایی ظرفیت‌های اشتغال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > کار و تعاون
جزئیات نشست وزیر کار با جهاد/ تشکیل کارگروه شناسایی ظرفیت‌های اشتغال
در نشست وزیر کار و جهاد کشاورزی، راهکارهای توسعه کارآفرینی و اشتغال در بخش کشاورزی و روستایی بررسی شد. قرار است کارگروهی نیز با هدف شناسایی ظرفیت های تولید بومی و منطقه ای در 10 استان کشور تشکیل شود.



به گزارش خبرنگار مهر، راهکارهای توسعه کارآفرینی و اشتغال در بخش کشاورزی و روستائی در نشست صمیمی وزرای جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین دو وزارتخانه در محل وزارت تعاون، کار و رفاه بررسی شد. در این نشست علی ربیعی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برشمردن ظرفیت های فراوان اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی و روستایی و ماموریت ها و امکانات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر توانمندسازی کارجویان از طریق آموزش های فنی و حرفه ای و نیز استفاده از تسهیلات و خدمات بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بر ضرورت همکاری دو جانبه و هم افزایی در ایجاد اشتغال در روستاها و بخش کشاورزی به ویژه برای فارغ التحصیلان تاکید کرد. وی با برشمردن ضرورت برنامه ریزی و به کارگیری استعدادهای بومی و منطقه ای در سطح روستاهای کشور از منظر گردشگری روستایی و کشاورزی، صنایع دستی و مشاغل خُرد و خانگی از تشکیل کارگروه ویژه برای این امر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد. همچنین محمود حجتی وزیر کشاورزی نیز با بیان ظرفیت های بالای بخش کشاورزی ار تدوین طرح ارائه خدمات کشاورزی و مکانیزاسیون با ظرفیت ایجاد بیش از 60 هزار شغل برای فارغ التحصیلان کشاورزی خبر داد و بر ضرورت برنامه ریزی به منظور حفظ اشتغال موجود و توسعه کار آفرینی و روستایی تاکید کرد. وی ظرفیت های جدید به وجود آمده برای اشتغال در پروژه احیای اراضی کشاورزی خوزستان و نیز ایجاد گلخانه های مدرن کوچک و بزرگ، با هدف تولید محصولات صادراتی و تولید انبوه برای بازار داخلی، صنایع تبدیلی و غذایی، زنبورداری، صید و صیادی و آبزی پروری، انبار و سردخانه های کوچک و متوسط و ایجاد ارزش افزوده در فرایند پس از تولید محصولات کشاورزی به همراه توسعه باغات در اراضی شیب دار و کم بازده در دامنه های زاگرس و البرز را زمینه های ایجاد اشتغال مولد در بخش کشاورزی برشمرد و از برنامه ریزی وسیع برای ایجاد اشتغال در این خصوص خبر داد. در این جلسه گزارش مطالعات صورت گرفته در 10 استان کشور که با هدف شناسایی ظرفیت های تولید بومی و منطقه ای استان های مورد بررسی صورت گرفته ارئه و مقرر شد در قالب کارگروه مشترک نسبت به عملیاتی شدن محورهای مورد بحث اقدام شود.


۱۳۹۳/۲/۳۱ - ۱۴:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن