تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806571704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن صنفی آموزشگاه های موسیقی در البرزتشکیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انجمن صنفی آموزشگاه های موسیقی در البرزتشکیل شود خبرگزاری پانا :نشست صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اهالی هنر موسیقی استان برگزار شد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 21:40



                        به گزارش خبرگزاری پانا؛محمداوتاری نیا در نشست صمیمی اهالی هنر موسیقی استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: بسیاری از فعالان حوزه موسیقی به واسطه عشق و علاقه وافر خود به صورت تخصصی  هنرموسیقی را دنبال می کنند که همین امر باعث می شود نتوانند در مراکز دیگری مشغول به کار شوند .
  عضو کانون خانه نوازندگان موسیقی کلاسیک خاطر نشان کرد:فعالیت و موفقیت در موسیقی نیز همانند سایر حوزه ها مستلزم اختصاص وقت و هزینه لازم است .
  وی افزود: اکثر اهالی هنر موسیقی از آنجایی که به کار دیگری جز فعالیت در این حوزه مشغول نیستند گاه در تامین مخارج زندگی و حتی مکان اجاره ای آموزشگاه خود نیز با مشکل مواجه می شوند .
  وی ادامه داد:موسیقی به جز برای عده ای محدود حوزه ای درآمد زا نیست و اکثر فعالان این حوزه به عشق هنر و پرورش هنرمندانی ماندگار در این حوزه فعالیت دارند .
  اوتاری در ادامه صحبت هایش بر وضعیت نابه سامان بیمه اهالی هنر موسیقی استان اشاره کرد و گفت: علی رغم این که بیش از دوسال است پیگیر وضعیت بیمه خود هستم هنوز توفیقی در این زمینه حاصل نشده و تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار نگرفته ام .
  عضو کانون خانه نوازندگان موسیقی کلاسیک ابراز کرد: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هنرمندان امنیت خاطری در انان ایجاد می کرده و به نوعی تضمینی برای آینده آنان محسوب می شود .
  در بخش دیگری از این نشست صمیمی استاد فیروز بخت بر لزوم حمایت مسئولان و اساتید حوزه موسیقی استان از هنرجویان جوان این بخش تاکید کرد و گفت: استان البرز ظرفیت های بسیاری در حوزه موسیقی دارد ، ظرفیت های که بخشی از آنان تا به حال شناسایی نشده اند .
  وی اظهار کرد: در حال حاضر نوجوانان و جوانانی در آموزشگاه های موسیقی مناطق مختلف استان مشغول یادگیری رشته ها و سازهای مختلفی هستند که اگر از آنها حمایت های لازم صورت بگیرد بدون شک در آینده به اساتید شاخص حوزه های خود تبدیل می شوند .
  این استاد موسیقی ابراز کرد: آینده ازآن جوانان است و باید برنامه ریزی های لازم برای به فعل رساندن ظرفیت های هنری این افراد فراهم شود .
  در ادامه این جلسه مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی آوا نیز با اشاره به لزوم برگزاری کنسرت های هنرجویی در استان گفت: برگزاری کنسرت زمینه لازم برای درک بیشتر موسیقی در هنرجویان موسیقی را فراهم می کند .
  افشین ضیائیان ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سالن هایی در اختیار هنرجویان قرار دهد تا بتوانند به راحتی و بدون دغدغه مالی اجاره سالن کنسرت برگزار کنند .
  وی تصریح کرد: در حال حاضر60 آموزشگاه موسیقی در استان فعال است که نه تنها هنرجویان آنها بکله مدیران این مراکز نیز با یکدیگر ارتباط چندانی ندارند .
  وی اظهارداشت: برای ایجاد ارتباط بیشتر تاسیس انجمن صنفی اموزشگاه های موسیقی در استان ضروری به نظر می رسد
  مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی آوا در پایان صحبت های خود پیشنهاد برگزاری جشنواره آموزشگاه های موسیقی را در استان البرز مطرح کرد و گفت: این جشنواره زمینه آشنایی بیشتر خانواده موسیقی استان را فراهم می آورد .
  حسین پرنیا از دیگر اساتیدی بود که در خصوص موسیقی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن