تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره هاي آموزشي تخصصي روابط عمومي ها در لرستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۹ب.ظ)
سپهروند عنوان کرد: دوره هاي آموزشي تخصصي روابط عمومي ها در لرستان برگزار مي شود مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري لرستان از برگزاري دوره هاي تخصصي آموزشي براي مسئولان روابط عمومي هاي اين استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا سپهروند در همايش روابط عمومي‌ها، بسترسازان فرهنگ جهادي، اظهارداشت:سايت‌هاي خبري و اطلاع رساني دستگاه‎هاي اجرايي استان، فرصت و بستري مناسب براي معرفي، تشريح اقدامات و فعاليت‌هاي انجام شده در زمينه خدمت رساني بهينه به مردم و رشد و توسعه استان هستند.
وي افزود:يکي از مشکلات مهم در زمينه فعاليت بهينه و مطلوب روابط عمومي دستگاه‎هاي اجرايي، کمبود شديد امکانات و تجهيزات موردنياز براي فعاليت‌هاي مناسب در بخش اطلاع رساني است.
وي اضافه کرد: دراين زمينه و براي رفع مشکل، آسيب‌شناسي مشکلات موجود در روند فعاليت روابط عمومي دستگاه‎هاي اجرايي استان، امري مهم و ضروري است.
وي اظهار نظر افراد غيرکار‌شناس، بکارگيري نيروهاي بي‌انگيزه، نبود چارت سازماني مشخص و عدم توجه و اطمينان مديران ارشد ادارات به روابط عمومي‌ها را از آسيب‌ها و مشکلات پيش روي اين حوزه برشمرد و ادامه داد: تدوين سند راهبردي روابط عمومي دستگاه‎هاي اجرايي استان و شناسايي آسيب‌هاي موجود در اين حوزه، نقش موثري در ارتقاي کمي و کيفي فعاليت و عملکرد روابط عمومي‌ها خواهد داشت.
سپهروند با بيان اينکه روابط عمومي‌ها بايد آنچه را که شنيده‌اند انتقال دهند نه آنچه را که مايل به شنيدن آن هستند، تصريح کرد: دوره‌هاي تخصصي آموزشي در زمينه‌هاي خبرنويسي، خبرنگاري و موارد مربوط به تشريفات و مراسم، به زودي با هدف ارتقاي سطح کمي و کيفي دانش فعالان عرصه روابط عمومي و رسانه در استان برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن