تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزشی ویژه 120 مداح شاخص زن در شهریار برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام رضازاده خبر داد:
دوره آموزشی ویژه 120 مداح شاخص زن در شهریار برگزار می شود
شهریار - خبرگزاری مهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهریار از برگزاری دوره آموزشی یکروزه ویژه 120 نفر از مداحان شاخص زن این شهرستان در نیمه دوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.



حجت الاسلام حسینعلی رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را فرهنگسازی دینی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: در سالجاری که به تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین شده است، تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار نیز برنامه های متنوعی در حوزه فرهنگ و فرهنگسازی در نظر گرفته است. این مسئول؛ برگزاری دوره های آموزشی ویژه ارتقای سطح معلومات مدیران هیئات مذهبی، آموزش مداحان، دوره های کوتاه و بلند مدت برای مبلغین، آموزش اصناف با موضوع کسب روزی حلال و ... را از جمله برنامه های این اداره ذکر کرد. وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه 150 مداح شاخص حوزه آقایان عنوان کرد: با همکاری کانون مداحان شهریار، 120 مداح شاخص از حوزه بانوان نیز شناسایی شده اند که در نیمه دوم اردیبهشت ماه جاری در دوره آموزشی یکروزه شرکت خواهند کرد، در پایان نیز گواهی مربوطه از سوی سازمان به شرکت کنندگان اهدا می شود. رئیس تبلیغات اسلامی شهریار افزود: در حال حاضر بیش از هزار و 300 هیئت مذهبی در سه بخش مستمر، موردی و حسینیه ها در دو شهرستان شهریار و ملارد فعالیت دارند که از این تعداد حدود 600 هیئت بصورت دائم و مستمر هستند.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن