تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال بيش از هزار اثر به جشنواره علامه حلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۱۵ب.ظ)
رئيس شوراي سياست گذاري جشنواره علامه حلي قم عنوان كرد: ارسال بيش از هزار اثر به جشنواره علامه حلي رئيس شوراي سياست گذاري جشنواره علامه حلي قم تعداد آثار ارسالي را بيش از ۱۰۰۰ اثر دانست و گفت: مجموع برگزيدگان آثار بر‌تر از حوزه‌هاي علميه برادران با امتياز بالاي ۸۵ سه نفر و با امتياز ۸۰ تا ۸۵، ۲۴ نفر هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام احمد فرخ فال در نشست خبري پيرامون برگزاري جشنواره علامه حلي در قم با اشاره به اينکه ستاد مرکزي جشنواره علامه حلي در قم قرار دارد اظهار کرد: جشنواره علامه حلي ششمين سال خود را به صورت کشوري در هفته گذشته برگزار کرد و در اين هفته جشنواره علامه حلي در سطح استان قم برگزار مي‌شود.
مدير حوزه‌هاي علميه استان قم با اشاره به اينکه بعد از سفر مقام معظم رهبري در سال 89 به قم بخش زيادي از امور مديريتي کشور به حوزه‌هاي علميه داده شد خاطر نشان کرد: مديريت حوزوي در استان‌ها استقرار پيدا کرد و حوزه‌هاي علميه استان قم از ستاد مرکزي جدا شد.
وي با اشاره به اينکه مديريت‌هاي استاني موظف به بررسي آثار در محدوده استاني خود هستند تصريح کرد: در هر استان مسئولان جشنواره مي‌توانند در استان خود نفرات بر‌تر را معرفي کنند و بر همين اساس در روز چهارشنبه در سالن همايش مدرسه علميه معصوميه اين جشنواره برگزار مي‌شود.
استاد حوزه علميه قم همکاري حوزه‌هاي علميه برادران و خواهران را بسيار مثبت ارزيابي کرد و افزود: در اين فعاليت آثار برادران و خوهران به صورت بسيار منظم جمع آوري شده و نفرات بر‌تر آن مشخص شده‌اند.
حجت الاسلام فرخ فال با اشاره به اينکه بخشي از آثار رسيده در قالب مقاله ارائه شده گفت: اين جشنوراه داراي چهار سطح است که در قسمت‌هاي مختلف آثار به رقابت پرداخته‌اند.
رئيس حوزه‌هاي علميه استان قم با اشاره به اينکه مقاله‌هاي اين جشنوراه در 16 مرحله به ارزيابي رسيده‌اند تصريح کرد: نوع دوم آثار ارسال شده کتب مختلف است که در قالب تدوين، ترجمه و تصحيح به اين جشنوراه ارسال شده است.
رئيس شوراي سياست گذاري جشنوراه علامه حلي استان قم گفت: برخي از آثار ارسال شده در قالب پايان نامه‌ها و مقالات علمي پايان هر دوره تحصيلي حوزه هستند که تمامي اين آثار در سه سطح مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.
وي با اشاره به اينکه مديريت‌هاي حوزه‌هاي علميه در استان قم بسيار جديد است عنوان کرد: اين جشنوراه اولين جشنواره مستقلي است که در سطح استان قم برگزار مي‌شود و آثار اين همايش نسبت به سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.
حجت الاسلام فرخ فال تعداد آثار ارسالي را بيش از 1000 اثر دانست و افزود: مجموع برگزيدگان آثار بر‌تر از حوزه‌هاي علميه برادران با امتياز بالاي 85 سه نفر و با امتياز 80 تا 85، 24 نفر هستند.
استاد حوزه علميه قم خاطر نشان کرد: نفرات بر‌تر داراي امتياز 80 تا 85، 8 نفر هستند و 36 نفر در اين بين نيز شايسته تقدير هستند و بر اين اساس جمعا 27 نفر از آقايان و 8 نفر از خواهران به عنوان آثار بر‌تر در اين جشنوراه معرفي مي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن