تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819597880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاد، منطقه 2 شهرداري را از وضعيت کم برخوردار به قطب مهم گردشگري تبديل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۲ق.ظ)
شهردار منطقه 2 مشهد: سپاد، منطقه 2 شهرداري را از وضعيت کم برخوردار به قطب مهم گردشگري تبديل کرده است شهردار منطقه دو مشهد طي بازديد از فعاليت‌هاي عمراني و تجاري منطقه تجاري گردشگري سپاد اظهار داشت: سپاد توانسته است يک منطقه ضعيف و حاشيه شهر مشهد را به منطقه‌اي برخوردار و نمونه تبديل کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس محمدرضا قلندر ضمن تشکر از بنيان‌گذاران اين منطقه گفت: سپاد يک منطقه سرمايه‌گذاري مهم در شهرداري منطقه دو محسوب مي‌شود.
وي افزود: نابساماني که در مجاورت اين محدوده ديده مي‌شود در صورت عدم فعاليت‌هاي سپاد مي‌توانست امکان گسترش و تبديل‌شدن به يک معضل شهري و امنيتي را داشته باشد.
مهندس قلندر همچنين با اشاره به پتانسيل‌هاي بالاي سرمايه‌گذاري در منطقه تجاري گردشگري سپاد گفت: سپاد تاکنون در فعاليت‌هاي خود مورد اعتماد دولت بوده است.
وي در ادامه با بيان اينکه مجتمع تجاري الماس شرق به عنوان يک برند شهري در کشور مطرح است، افزود: تاکنون فعاليت‌هاي سپاد ماهيت صرفاً اقتصادي نداشته است و به ويژگي‌هاي فرهنگي، اجتماعي و گردشگري نيز توجه ويژه داشته است.
دکتر سيد مهدي درهمي نيز در اين ديدار به تشريح فعاليت‌هاي جهادي سپاد طي 26 سال پرداخت و بيان داشت: از افتخارات سپاد آباداني بيش از 10 ميليون مترمربع از اراضي شهر مقدس مشهد است که در نوع خود بي‌نظير است.
وي افزود: سپاد به عنوان يک شرکت خصوصي و بدون داشتن سهامدار عمده توانسته است در قالب ارائه طرح تفصيلي و اجراي مرحله‌به‌مرحله آن به اشتغال‌زايي بيش از 12 هزار نفر بپردازد.
دکتر درهمي به انتفاع عمومي فعاليت‌هاي سپاد براي شهر و شهروندان اشاره کرد و گفت: تصميم‌گيري براي احداث 6 کيلومتر از جاده کمربندي مشهد با در نظر گرفتن آسايش و راحتي مردم حاکي از نگرش ارزشي شرکت سپاد است.
وي افزود: حفظ رضايت مردم براي سال‌ها بعد از بهره‌برداري پروژه‌هاي منطقه از مواردي است که سپاد به آن توجه ويژه دارد.
مديرعامل شرکت سپاد در ادامه اظهار داشت: ما در تعاملات خود با شهرداري، بيشتر از همکاري به همدلي نياز داريم و اميدواريم بتوانيم در قالب اعتماد متقابل در انجام اقدامات و حل مشکلات احتمالي منطقه بکوشيم.
طي اين بازديد يک‌روزه مهندس محمدرضا قلندر شهردار منطقه دو شهرداري مشهد همراه با مهندس خجسته رييس واحد درآمدها، مهندس ساماني سرپرست واحد شهرسازي و مهندس ابراهيمي رييس ناحيه سه، به بازديد از پروژه‌هاي عمراني و تجاري سپاد ازجمله برج بازار خاورميانه، برج‌هاي مسکوني سپاد، روند آماده‌سازي معابر و فضاي سبز، شبيه‌ساز سقوط آزاد، مجتمع‌هاي تجاري گردشگري وصال و الماس شرق، نيروگاه CHP و روند تعريض بلوار ابوطالب شمالي پرداختند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن