تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاد، منطقه 2 شهرداری را از وضعیت کم برخوردار به قطب مهم گردشگری تبدیل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 2 مشهد در بازدید یک روزه از پروژه های گردشگری سپاد سپاد، منطقه 2 شهرداری را از وضعیت کم برخوردار به قطب مهم گردشگری تبدیل کرده است خبرگزاری پانا: شهردار منطقه دو مشهد طی بازدید از فعالیت های عمرانی و تجاری منطقه تجاری گردشگری سپاد اظهار کرد: سپاد توانسته است یک منطقه ضعیف و حاشیه شهر مشهد را به منطقه ای برخوردار و نمونه تبدیل کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 10:40



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سپاد، مهندس محمد رضا قلندر ضمن تشکر از بنیانگذاران این منطقه گفت: سپاد یک منطقه سرمایه گذاری مهم در شهرداری منطقه دو محسوب می شود. وی افزود: نابسامانی که در مجاورت این محدوده دیده می شود در صورت عدم فعالیت های سپاد می توانست امکان گسترش و تبدیل شدن به یک معضل شهری و امنیتی را داشته باشد. مهندس قلندر همچنین با اشاره به پتانسیل های بالای سرمایه گذاری در منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: سپاد تاکنون در فعالیت های خود مورد اعتماد دولت بوده است. وی در ادامه با بیان اینکه مجتمع تجاری الماس شرق به عنوان یک برند شهری در کشور مطرح است، افزود: تا کنون فعالیت های سپاد ماهیت صرفا اقتصادی نداشته است و به ویژگی های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری نیز توجه ویژه داشته است. سید مهدی درهمی نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های جهادی سپاد طی 26سال پرداخت و بیان کرد: از افتخارات سپاد آبادانی بیش از 10 میلیون مترمربع از اراضی شهر مقدس مشهد است که در نوع خود بی نظیر است. وی افزود: سپاد به عنوان یک شرکت خصوصی و بدون داشتن سهامدار عمده توانسته است در قالب ارایه طرح تفصیلی و اجرای مرحله به مرحله آن به اشتغال زایی بیش از 12هزار نفر بپردازد. درهمی به انتفاع عمومی فعالیت های سپاد برای شهر و شهروندان اشاره کرد و گفت:  تصمیم گیری برای احداث 6 کیلومتر از جاده کمربندی مشهد با در نظر گرفتن آسایش و راحتی مردم حاکی از نگرش ارزشی شرکت سپاد است. وی افزود: حفظ رضایت مردم برای سال ها بعد از بهره برداری پروژه های منطقه از مواردی است که سپاد به آن توجه ویژه دارد. مدیر عامل شرکت سپاد در ادامه اظهار کرد: ما در تعاملات خود با شهرداری، بیشتر از همکاری به همدلی نیاز داریم و امیداواریم بتوانیم در قالب اعتماد متقابل در انجام اقدامات و حل مشکلات احتمالی منطقه بکوشیم. طی این بازدید یک روزه مهندس محمدرضا قلندر شهردار منطقه دو شهرداری مشهد همراه با مهندس خجسته رییس واحد درآمد ها، مهندس سامانی سرپرست واحد شهرسازی و مهندس ابراهیمی رییس ناحیه سه، به بازدید از پروژه های عمرانی و تجاری سپاد از جمله برج بازار خاورمیانه، برج های مسکونی سپاد، روند آماده سازی معابر و فضای سبز، شبیه ساز سقوط آزاد، مجتمع های تجاری گردشگری وصال و الماس شرق، نیروگاه CHP و روند تعریض بلوار ابوطالب شمالی پرداختند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن