تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه جويي يك ميليون متر مكعبي آب در استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی قانعی به مهر خبر داد:
صرفه جويي يك ميليون متر مكعبي آب در استان مركزي
اراک- خبرگزاری مهر: رئيس گروه گشت و بازرسي شركت آب منطقه اي استان مركزي از صرفه جويي حدود يك ميليون متر مكعب آب با انسداد 14 حلقه چاه غير مجاز در شهرستانهاي اين استان خبر داد.



محسن قانعي در اين باره به مهر گفت: اكيپ هاي گروه بازرسي و نظارت طي گشت زني و سركشي از مناطق حساس موفق به شناسايي و انسداد تعداد 10 حلقه چاه غير مجاز جديد الحفر قبل از شروع بهره برداري با اعمال بند يك ماده 24 قانون توزيع عادلانه آب در فروردين ماه سال جاري شده اند. وي افزود: در اين راستا چهار حلقه چاه غير مجاز ديگر نيز كه روزانه اقدام به برداشت 43 ليتر بر ثانيه آب از منابع آب زير زميني در شهرستانهاي زرنديه،خمين و فراهان می کردند، پر و مسلوب المنفعه شدند كه اين كار موجب صرفه جويي آب به ميزان حدود يك ميليون متر مكعب شده است. قانعي در خصوص توقيف دستگاه هاي حفاري غير مجاز نيز اظهار داشت: اكيپهاي واحد بازرسي و نظارت در سطح استان با هماهنگي مراجع قضايي و عوامل انتظامي تعداد 9 دستگاه حفاري غير مجاز از نوع تراكتوري،كششي و كمپرسوري را از شهرستانهاي استان توقیف کردند. وی ادامه داد: این دستگاهها از شهرستانهای شازند، زرنديه ساوه، فراهان، دليجان، اراك و خنداب توقيف و به پاركينگ شركت انتقال داده اند كه اين عمل بازخورد گسترده اي در زمينه برخورد قاطع با متجاوزان و متخلفين به منابع آب زير زميني از طريق پرسنل اجرايي گروه بازرسي و نظارت استان را داشته است.
 


۱۳۹۳/۲/۳۰ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن