تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819181681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب پشتوانه نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب پشتوانه نظام است
حجت‌الاسلام آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه قم گفت: دشمن سعی در از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه کرده و با این کار می‌خواهد پایه‌های نظام را سست کند.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حاج آقا آشتیانی در نهمین نشست تخصصی خواهران مبلغ استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه برگزار شد گفت: با این مقام معظم رهبری سال 93 را سال فرهنگ و اقتصاد نامیدند ولی متاسفانه در بخش فرهنگ هنوز کار قابل توجهی انجام نشده و مسئله فرهنگ مهم و جدی بوده و مراجع و حوزه نگران این بوده، زیرا که تلاش مثبت شهری در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نشده است.

وی افزود: قرآن کریم پیامبر و همسران او را مخاطب حجاب می‌داند و تاکید خاصی بر رعایت حجاب از آن‌ها داشته و امروز نیز دولت مردان این را باید از خانواده‌ها و افراد تحت تکفل خود آغاز کنند.

آشتیانی تصریح کرد: دشمن انقلاب و اسلام بی‌عفتی و بی‌حجابی را تبلیغ می‌کند، زیرا که این حجاب و عفت است که نظام را می‌تواند سست کند.

در این مراسم نماینده مردم قم اظهار داشت: حجاب و عفاف را باید از ادارات شروع کرده و در این زمان است که ما از مردم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حجاب را رعایت کنند. ولی در غیر این صورت هیچ انتظاری نباید از افراد دیگر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغین خواهر نقش زیادی می‌توانند در این زمینه ایفا کنند، به طوری که با تبیین آیات و روایات حجاب و عفاف، جامعه‌ای حضرت زهرا پسند درست کرد.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن