تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819395761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه‌ها پیش عزاول برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دانشگاه‌ها پیش عزاول برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: دانشگاه‌ها و دانشجوها پیش عزاول به سوی یک حرکت برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بابک نگاهداری در همایش ملی «شهر جهانی» نقش ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی اظهار داشت: در چشم‌انداز تهران 1404 مستحضر هستیم که تهران یک جهانشهر فرهنگی و دانش‌بنیان ترسیم شده است.

وی همچنین افزود: اگر ما به دنبال تحقق این جهانشهر فرهنگی و دانش بنیان باشیم مرکز تحقق و مطالعات کشور باید دو کار را در دستورکار خود قرار دهد. یک دانشگاه‌ها و دانشجوها پیش عزاول به سوی یک حرکت برای جهانشهر شدن تهران خواهند بود و ما باید مشارکت دانشگاهی‌ها را در این عرصه با خود به همراه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این همایش 400مقاله ارسال شد و 160 چکیده مقالات ارائه شده و 10 نفر برگزیده شدند.

* توسعه شهری یعنی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مردم

درادامه این همایش محسن بنی هاشمی مدیر پنل ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی گفت: وقتی ماه از توسعه شهری صحبت می‌کنیم به لفظ از شهر سخن می‌گوییم اما در واقع از مردم صحبت می‌کنیم.

وی افزود: برحسب نگاه توسعه ما باید با تکیه کردن بر ارتباطات انسانی و قرار دادن آن به عنوان یک اساس باشد.

* تهران باید در تمام دنیا دیده شود

در ادامه این همایش شهرام گیل‌آبادی دبیر همایش ملی شهر جهانی بیان کرد: تهران یک جهانشهر است و مکتب تهران خدا، انسان، اندیشه و خواسته‌های معرفتی و دیداری بسیاری از درخود دارد.

وی افزود: تهران باید در تمام دنیا دیده شود زیرا که تهران برای جهانیان حرف‌های بسیاری دارد.

در این همایش عبدالله گیویان مدیر پنل فرهنگ و ارتباط شهری، پرویز اجلالی مدیر پنل حکمرانی محلی، مدیریت شهری و شهرجهانی، محسن بنی‌هاشمی مدیر پنل ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی، غلامرضا اسلامی مدیر پنل نقش فرهنگ و هنر در ارتباطات و دیپلماسی شهری، دکتر یانگ هون کواک رئیس سازمان جهانی شهروندان سئول، کره جنوبی و شهرام گیل‌آبادی دبیر همایش شهر جهانی حضور داشتند و در آخر هم از نفرات برگزیده این همایش با لوح تقدیر و لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن