تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818055766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه نگارعرب از درخواست کمک مخالفان سوری از آمریکا انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه نگارعرب از درخواست کمک مخالفان سوری از آمریکا انتقاد کرد تهران - ایرنا- ˈعبدالباری عطوانˈ روزنامه نگار مشهور عرب در مقاله ای ضمن انتقاد از درخواست مخالفان مسلح سوری از آمریکایی ها برای اعزام هواپیماهای بدون سرنشین به سوریه ، نوشت: هیچ فرد میهن دوستی خواستار مداخله نظامی کشوری دیگر در کشورش نیست.


عطوان در روزنامه ˈرأی الیومˈ نوشت: در حالی که هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی هزاران بی گناه را در افغانستان و یمن به قتل رسانده اند، این روزها می بینیم که برخی از مخالفان سوری از طریق تشکلی موسوم به ˈائتلاف ملی سوریهˈ از دولت آمریکا می خواهند که برای مبارزه با گروه داعش هواپیماهای بدون سرنشین ˈدرونزˈ را به سوریه اعزام کند .
عطوان با اشاره به خطرات این نوع هواپیماها نوشت: شاید ابتدا این نوع هواپیماها برای مبارزه با سازمان تروریستی داعش وارد سوریه شود، اما باید دانست پس از آن این هواپیماها آسمان سوریه را به اشغال خود در می آورند و هر روز یا هرهفته مرتکب جنایت های زیادی در حق مردم سوریه خواهند شد.
به گفته این روزنامه نگار عرب، آمارهای رسمی حاکی از آن است که این نوع هواپیماها تا کنون بیش از پنج هزار نفر را در افغانستان به قتل رسانده اند. ˈالبته اکثریت قریب به اتفاق این کشته شده ها هیچ گونه رابطه ای با طالبان نداشته اند؛ به عنوان مثال در یکی از این حملات 30 نفر از مهمانان یک جشن عروسی به قتل رسیدند و بارها نیز به مدارس ، روستاها، اتوبوس ها و مدارس ابتدایی حمله کرده اند.ˈ
عطوان افزود: در یمن نیز به وسیله این نوع هواپیماها شماری از مسئولان سازمان القاعده کشته شدند، اما از سوی دیگر این نوع هواپیماها که از یک پایگاهی مخفی در جنوب عربستان به پرواز در می آیند، هزاران غیر نظامی یمنی را نیز به قتل رسانده اند.
سردبیر روزنامه رأی الیوم اضافه کرد: این افراد که با چنین درخواستی در حقیقت زمینه را برای دخالت نظامی آمریکا در سوریه فراهم می کنند، یاد آور گفتار ˈکمال اللبوانیˈ یکی از سران مخالفان سوری اند که از اسراییل به عنوان یک ˈکشور آزادˈ نام برد و از آن خواست تا در مقابل دخالت نظَامی در سوریه برای سرنگونی نظام ˈبشار اسدˈ، بلندی های جولان اشغالی را از آن خود کند.
عطوان ادامه می دهد: هیچ کس تاکنون از شخصیت های ملی گرا نشنیده است که آن ها خواستار دخالت خارجی در کشور خود باشند و بخواهند با خون ریزی، هرج و مرج و کشتار از نظامیانی که از آن ها کینه به دل دارند ، انتقام گیرند.
این روزنامه نگار در ادامه می نویسد: امیدوارم این افراد با دقت به اوضاع لیبی پس از دخالت هواپیماهای ناتو در آن یا هرج و مرج و آشوب و ویرانی در یمن توجه کنند و ببینند این کشور چگونه تبدیل به یک کشور بی سر و سامان شد؛ یا عراق که پس از دخالت آمریکایی ها چگونه تکه تکه شده است.
عطوان افزود: ˈآمریکا از جنگ های کلاسیک دست برداشته و به جنگ هایی به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین روی آورده است تا حتی یک سرباز خود را هم در جنگ از دست ندهد ولی مهم نیست که غیر نظامیان بسیاری قربانی شوند. در این میان اگر هواپیماهای بدون سرنشین اسراییلی نیز در کنار هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی برای ویرانی سوریه وارد عملیات شوند، جای شگفتی نیست، زیرا در آن صورت چگونه می توانیم هواپیماهای آمریکایی را از هواپیماهای رژیم صهیونیستی و همچنین غیر نظامیان را از تروریست ها باز شناسیم ؟ˈ
عطوان در پایان مقاله خود می نویسد: دشمنان تنها در پی ویرانی سوریه و تکه تکه کردن آن هستند تا سوریه تبدیل به یک کشور شکست خورده و نابسامان شود، اما متاسفانه می بینیم برخی از خود سوری ها نیزسعی می کنند که راه را برای چنین اقداماتی از سوی دشمنان هموار سازند، تا بتوانند با آتش کینه و انتقام خود تمام سوریه را بسوزانند و به خاکستر تبدیل کنند.
خاورم **2041**7074 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن