تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813106319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ منفی آمریکا به درخواست رهبر مخالفان سوریه برای دریافت سلاح


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاسخ منفی آمریکا به درخواست رهبر مخالفان سوریه برای دریافت سلاح نیویورک، ایرنا- با وجود وعده های مکرر دولت آمریکا درباره پشتیبانی از تروریستها در سوریه، واشنگتن به درخواست ˈاحمد الجرباˈ رهبر ائتلاف مخالفان سوریه برای دریافت سلاح از این کشور پاسخ منفی داد.


به گزارش ایرنا، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در یک نشست خبری مشترک با ˈاحمد الجرباˈ در واشنگتن درخواست او برای دریافت جنگ افزار را رد کرد و گفت: دولت آمریکا به پشتیبانی از مخالفان میانه رو سوریه متعهد خواهد بود.
جان کری با بیان اینکه بارها با رهبر ائتلاف مخالفان دیدار کرده ام، افزود: هرچند برخی مواقع این جلسات دشوار بوده است اما به ادامه پشتیبانی از مخالفان معتدل برای تحقق خواسته های مردم سوریه متعهد هستیم.
رهبر ائتلاف مخالفان سوریه نیز در این نشست خبری با بیان اینکه به همکاری با آمریکا امیدوار است، مدعی شد: مخالفان سوریه به دنبال ایجاد یک دمکراسی تکثرگرا و حافظ حقوق اقلیت ها در سوریه هستند.
الجربا که برای دیدار با مقام های آمریکایی در واشنگتن بسر می برد، ابراز امیدواری کرده بود کاخ سفید را برای حمایت نظامی از شورشیان وابسته به ائتلاف مخالفان سوریه قانع کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز جمعه تایید کرد که احمد الجربا در دیدار با وزیر خارجه آمریکا و دیگر مقام های این کشور، خواستار دریافت سلاح و جنگ افزار شده است.
اروپام 2251 **1908 ** 2023
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن