تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818055851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرحوزه های علمیه : تفاهم نامه حوزه و آموزش و پرورش نباید بایگانی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرحوزه های علمیه : تفاهم نامه حوزه و آموزش و پرورش نباید بایگانی شود قم ـ ایرنا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور خواستار عملیاتی شدن تفاهم نامه های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در همایش ˈ تربیت اسلامی ـ فضای مجازی، چالش ها و راهکارهاˈ درقم افزود: نباید این تفاهم نامه ها بایگانی شود بلکه باید برکات و ثمرات آن ظاهر شده و دیده شود.
وی بر آمادگی حوزه های علمیه برای توسعه عرصه های همکاری تاکید کرد و ادامه داد: این همکاری ضامن تربیت مناسب نسل آینده کشور است ضمن اینکه این همکاری نباید گرفتار جناح بندی های سیاسی شود چرا که هدف از این همکاری تقویت دین است.
آیت الله حسینی بوشهری همچنین گفت: امروز پهنای باند اینترنت کشور را غربی ها می دهند و در نتیجه مقدسات و ارزشها از جمله عاشورای حسینی را به نفع صهیونیست ها مصادره می کند پس باید تلاش کرد تا از این وضعیت بیرون آمده و خودمان ابزار داشته باشیم و این عرصه را در دست بگیریم.
وی عرصه تولید محتوا، کمک به افزایش دانایی و حمایت فرهنگی جوانان، پاسخ به شبهات، ارائه معارف اصیل انسانی و تلاش در جهت رشد کمال انسانی را از زمینه های همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه ذکر کرد.
وی با بیان اینکه امروز اکثر افراد فضای کار با محیط وب و اینترنت را تجربه کرده اند ،افزود: ایجاد و راه اندازی سایت ها و کتابخانه های تخصصی فرصت خوبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که هدف خود را نسل جوان می داند و در واقع باید از فرصت امکانات فضای مجازی برای ترویج مبانی دینی و الهی و مقابله با تهاجم دشمن استفاده کنیم.
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مربیان باید به گفته های خود عامل باشند تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود، افزود: حوزه و آموزش و پرورش دو نهاد علمی و فرهنگی کشور هستند که وظیفه خطیر تربیت نیروی انسانی را درکشور بر عهده دارند و باید متوجه جایگاه و اهمیت کار خود باشند.
هشتمین همایش علمی همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با عنوان ˈتربیت اسلامی ـ فضای مجازی، چالش ها و راهکارهاˈ با حضور فضلا و طلاب حوزه های علمیه و مدیران آموزش و پرورش امروز شنبه درمجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی (عج) قم آغاز و تا فردا ادامه دارد.
این همایش با هدف ارزیابی و تحلیل چگونگی استفاده ازفضای مجازی و نحوه مقابله با چالش های آن برگزار شده است. ک/2 569/ 550/ 546
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن