تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد تفاهم نامه همکاري ميان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۳ب.ظ)
انعقاد تفاهم نامه همکاري ميان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامي تفاهم نامه همکاري هاي آموزشي _ پژوهشي ميان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامي به امضا رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تفاهم نامه که به امضاي دکترعلي اصغر فاني وزير آموزش و پرورش و دکتر حميد ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي رسيد، طرفين را متعهد مي سازد که در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي به منظور افزايش صلاحيت و شايستگي هاي حرفه اي مديران و معلمان به عنوان اصلي ترين مولفه تعليم و تربيت همکاري داشته باشند.
برگزاري دوره هاي آموزشي کوتاه مدت و بلندمدت و همکاري در نيازسنجي، توسعه، دانش و مهارت هاي آموزشي معلمان، کارکنان، کارشناسان، مديران و اعضاي هيات علمي وزارت و فعاليت هاي علمي – پژوهشي و نيز فرزندان فرهنگيان موضوع اين تفاهم نامه است.
همچنين، نيازسنجي آموزشي با هدف تعيين نيازهاي تحصيلي، دانش، مهارت و فناوري و قابليت هاي کليدي براساس پست هاي سازماني مصوب وزارت، طراحي دوره و توليد محتواي آموزشي موردنياز براساس نتايج نيازسنجي و اولويت هاي وزارت با استفاده از اساتيد هر حوزه، توليد محتواي آموزشي، کمک آموزشي و الکترونيکي مواد آموزشي توليدشده در بند2، طراحي فرآيند برگزاري دوره هاي آموزشي کوتاه مدت وزارت، شناسايي، بومي سازي و استقرار سامانه الکترونيکي مديريت فرآيند و محتواي آموزشي بر اساس سکوهاي منبع باز، مديريت و برگزاري دوره هاي آموزشي به صورت حضوري، نيمه حضوري و براساس نيازها و اولويت هاي وزارت و همکاري در انجام مطالعات علمي و تحقيقاتي و طراحي نظام ارزيابي از مفاد اين تفاهم نامه است.
بر اساس اين گزارش، برگزاري دوره هاي آموزشي کوتاه مدت موردنياز آموزش و پرورش با ارائه گواهينامه معتبر، برنامه ريزي و برگزاري دوره هاي آموزشي پودماني با امکان تبديل گواهينامه آنها به مدارک معتبر تحصيلي، تامين سخت افزار و نرم افزار آموزشي موردنياز براي اجراي دوره ها و ارتقاي سطح علمي منابع انساني وزارت آموزش و پرورش از جمله تعهدات دانشگاه آزاد براي اجراي اين تفاهم نامه است.
همچنين، بازگرداندن تمامي اسنادي که براي اجراي طرح از سوي وزارت در اختيار قرار مي گيرد و ايجاد شرايط ويژه ثبت نام فرهنگيان و فرزندان آنها (به خصوص تخفيف شهريه) که در آزمون هاي سراسري دانشگاه و در رشته محل هاي مورد توافق هر دو طرف پذيرفته مي شوند از ديگر تعهدات مورد نظر دانشگاه آزاد اسلامي در اين تفاهم نامه است.
بر اساس مفاد اين تفاهم نامه، تامين اعتبار مالي اجراي مفاد اين تفاهم نامه، فراهم کردن زمينه برگزاري جلسات هم انديشي و فرآيند تعيين اولويت ها و نيازهاي آموزشي – پژوهشي و تامين اسناد موردنياز براي نيازسنجي آموزشي از تعهدات وزارت آموزش و پرورش عنوان شده است.
شايان ذکر است، اين تفاهم نامه از 12 ارديبهشت ماه 93 به مدت چهار سال قابل اجراست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن