تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفگذاری درآموزش و پرورش براساس برنامه ریزی دقیق باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدفگذاری درآموزش و پرورش براساس برنامه ریزی دقیق باشد یاسوج ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا گرامیداشت 12 اردیبهشت آغاز هفته بزرگداشت معلم گفت: هدفگذاری در آموزش و پرورش این استان براساس برنامه ریزی جامع و دقیق انجام شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدموسی خادمی چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، افزود:آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی مهم در جامعه به شمار می رود که برنامه ریزی در آن باید بر اساس اصول خاصی پیش برود.
وی با بیان اینکه طرح انسداد و ریشه کنی بیسوادی در کهگیلویه و بویراحمد باید به طور مطلوبی در استان اجرا شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل به آموزش و پرورش کمک کنند.
خادمی با بیان تفاوت آمارهای کشوری و استانی و نوع نیازی که استان ها به این گونه آمارها دارند، بیان کرد: اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد موظف است آمار متولدان و کودکان بازمانده از تحصیل را در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دهد.
وی عنوان کرد: پس از شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل استانداری استان برای کمک به تحصیل آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: اقدامات مناسبی در گذشته برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح کشور و استان انجام شده است.
مهین پردال افزود: در کهگیلویه و بویراحمد تلاش شده تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند که دلیل این مدعا وجود چندین و چند مدرسه با تعداد اندک دانش آموز در نقاط مختلف استان است.
وی بیان کرد: تعداد 45 کلاس دو دانش آموزی و دو واحد آموزشی یک دانش آموزی هم اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد زیر 10 دانش آموز دارند که این امر نشان دهنده عزم آموزش و پرورش استان برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در نقاط سخت گذر است.
پردال با بیان اینکه هم اکنون آموزش ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص ها رشد پیدا کرده، افزود: هر چند اعتباراتی برای این معاونت در نظر گرفته نشده ولی آموزش و پرورش با این وضعیت شناسایی کودکان و افراد بازمانده از تحصیل را رها نکرده است.
وی مباحثی شامل اولویت تحصیل پسران نسبت به دختران، بحث نیروی کار پسران و استفاده از آنها در مشاغل از سوی والدین و نبود سیستم ثبت دانش آموزان بازمانده از تحصیل اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
پردال به شناسایی یک هزار و 22 دانش آموز بازمانده از تحصیل از سوی وزارت آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت:از این تعداد تنها 189 نفر به دلیل مهاجرت یا برخی مشخصات اشتباه شناسایی نشده است.
وی بیان کرد: با اختصاص سرانه 600 هزار تومانی برای هر یک از این دانش آموزان تلاش می شود آنها را به تحصیل مشغول کرد.
پردال فصل تابستان را بهترین موقعیت برای آموزش افراد بازمانده از تحصیل اعلام کرد و افزود: بودجه ملی برای آموزش این افراد در نظر گرفته نشده و آموزش انها نیازمند حمایت اعتبارات استانی است.
وی جایگاه کهگیلویه و بویراحمد را از نظر کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح کشور مطلوب دانست و گفت: این استان جزء پنج استان برتر کشور است.
671/7533/627
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن