تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین یادواره شهدای فرهنگی در استان البرزبرگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اولین یادواره شهدای فرهنگی در استان البرزبرگزارشد
اولین یادواره شهدای فرهنگی با حضور فرمانده سپاه ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ، مدیر کل آموزش و پرورش البرز و با حضور پرشور والدین این شهدا و معلمان در سالن شهدا کانون سپاه جوانان در جمع فرهنگیان بسیجی استان البرز برگزار شد.
خسروساکی  مدیر کل آموزش و پرورش در سخنرانی خود در این همایش اظهارداشت: این همایش به مناسبت یاد و خاطره 92 شهید فرهنگی و بیش از 400 شهیدا دانش آموز در استان البرز برگزار شد و اعتقاد ما بر این است معلمان شهید نمونه های جاودی آموزش و پرورش هستند. خسرو ساکی در ادامه اظهار داشت: شهدا عملا در حیات زنده نیستند اما تلاش در راه جامعه اسلامی را به حد اعلاء و در جه خود رسانده اند و هیچ درجه ای بالاتر از درجه شهادت نیست و معلمان ما با رفتن خود این را ثابت کرده اند. وی خاطر نشان کرد: معلم مشعل دار علم ، ایمان ودانایی است و معلم شمع فروزانی است که زندگی انسان ها را روشن می کند و همه وجودش طنین در اخلاص می باشد . همچنین وی تصریح کرد: برگزاری این مراسم و یادواره های شهدا به ویژه فرهنگیان شهید به همت و تدبیر ستاد یادواره شهدا، اداره کل آموزش و پرورش البرز، سپاه امام حسن مجتبی(ع) و سازمان بسیج فرهنگیان منعقد شد تا با صدای رسا بگویند معلم جاوید شهید است. مدیر کل آموزش و پرورش البرز در پایان اذعان داشت : این مجلس در برابر عظمت شهدا قطره ای بیش نیست و دربرابر این اقیانوس بی انتها ناچیز است و اگرچه معلمان ما رفتند و شهید شدند اما یاد و خاطره آنها جاوید و ماندگار است.




تاریخ انتشار: 26 ارديبهشت 1393 - 09:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن