تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کاشان: دشمن از غلبه فرهنگ اسلام بر غرب نگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کاشان: دشمن از غلبه فرهنگ اسلام بر غرب نگران است کاشان– ایرنا– نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز جهان تشنه فهم معارف الهی است و نباید به جوسازی ها توجه داشت، گفت: دشمنان نگران غلبه فرهنگ اسلام بر فرهنگ استکبار هستند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعبدالنبی نمازیˈ روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شرایط ویژه انقلاب اسلامی در دنیا اظهار داشت: دشمنان اسلام با وجود اختلافات شان، اما در رویای سرکوب ملت ایران، با هم اتفاق نظر دارند.
وی افزود: اتحادیه اروپا و آمریکا در همه مسائل با هم متفق نیستند و با یکدیگراختلاف نظر دارند، اما شعور و فکر سیاسی شان اقتضا می کند که آنها را علنی نکنند و در مقابله با ایران اسلامی متحد باشند.
امام جمعه کاشان با تاکید بر ایجاد وحدت رویه بین نهادها، سازمان ها و دستگاه های فرهنگی کشور، خاطرنشان کرد: در شرایطی که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد آتش و خون، انتحار و انفجار و ترور و نسل کشی ناخواسته هستیم، برای مقابله با استکبار راهی جز ایجاد وحدت، همسویی و هماهنگی نداریم.
عضو مجلس خبرگان رهبری، حضرت زینب (س) این بزرگ بانوی کربلا را بهترین الگو برای کارهای فرهنگی دانست و افزود: این شخصت بزرگوار بهترین الگوی فرهنگی و سیاسی برای ماست.
آیت الله نمازی تصریح کرد: مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، به تنهایی جوابگو نیست و باید همه دستگاههای فرهنگی و آحاد مردم هماهنگ باشند.
وی با تاکید بر ایجاد وحدت رویه بین نهادها و سازمان های فرهنگی کشور گفت: اگر حوزه های علمیه و دانشگاه ها، طرح های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی ارایه بدهند، اما رسانه ها و از جمله رسانه ملی با آنها همراه نباشد، تمام طرح های فرهنگی با شکست مواجه خواهد شد.
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هزاران شبکه ماهواره ای و اینترنتی علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند، گفت: تاثیرگذاری آنها زیاد نیست و نباید از آنها ناامید و مایوس شد.
وی یادآور شد: اصحاب فرهنگ با توجه به تهدیدها و تهاجم های استکبار نباید در مقابله با دشمنان مایوس شوند، زیرا اسلام در درون خود ظرفیت های بسیار بالایی دارد.
وی اضافه کرد: برای مقابله با عرفان های کاذب باید در نسل جوان ایجاد باورهای دینی و اعتقادی را تقویت کرد.
آیت الله نمازی به مسوولان و دست اندرکاران فرهنگی کشور توصیه کرد: کارهای فرهنگی را بطور کارشناسی و عالمانه شناسایی کنند و از انجام کارهای شعاری و تبلیغاتی به مقوله فرهنگ پرهیز کنند.
وی توجه به مبدا شناسی، معرفت شناسی و باور به توحید و معاد و گره زدن جوانان با خدا را از جمله راهکارهای مناسب برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان عنوان کرد.
562/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن