تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تبریز: اسلام دین تحرک، جهاد و ظلم ستیزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه تبریز: اسلام دین تحرک، جهاد و ظلم ستیزی است تبریز- ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد اسلام دین تحرک، جهاد و ظلم ستیزی است.


آیت الله محسن مجتهدشبستری دوشنبه شب در جمع استادان بسیجی و روسای دانشگاه های آذربایجان شرقی، افزود: اینکه مستکبران در ایران همچون کشورهای همسایه موفق نبودند، به علت حضور رهبری معظم انقلاب در راس هرم حکومت اسلامی است که خود منادی وحدت بوده و در دل ها حکومت می کند.
وی گفت: انقلاب اسلامی و مکتب تشیع عدالت، آزادی و مولفه های همچون عقلانیت و معنویت را دارد و اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد، امروز بیداری اسلامی برخی کشورها را شاهد نبودیم.
آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به سلطه دو گفتمان سوسیالیسم و لیبرالیسم با شعارهای عدالت و آزادی در اوایل قرن بیستم، اظهارکرد: علت اصلی فروپاشی هردو این گفتمان ها و کاپیتالیسم در اواخر قرن بیستم به واسطه انقلاب اسلامی و بیداری ملت ها بود.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی آرمان های امام خمینی(ره) و اندیشه های علمای بزرگی همچون سیدمحمدباقر صدر در عراق و آثار شهید مطهری در روشنگری و تبیین اسلام ناب محمدی (ص) و رد مکاتب الحادی و غیرالهی بسیار موثر بود.
امام جمعه تبریز با تاکید بر نقش بسیار ممتاز و بی بدیل ولایت فقیه در توفیقات نظام اسلامی طی 35 سال اخیر، گفت: بیشتر مردم ما ولایت فقیه را با جان و دل پذیرفته و برکات آن را لمس کرده اند.
آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: به تشخیص رهبر معظم انقلاب فرهنگ مظلوم واقع شده و به گفته معظم له فرهنگ بر اقتصاد اولویت دارد و با از بین رفتن فرهنگ، اقتصاد نیز در خطر خواهد بود.
وی یادآوری کرد: بر همین اساس در خط مقدم جبهه فرهنگی دانشگاهیان و حوزویان قرار دارند.
آیت الله مجتهدشبستری بسیج را مدیریت جهادی به معنی تمام کلمه دانست و اظهارکرد: بسیجی یعنی مجاهد و کسی که فدایی رهبر بوده و در خط مقابل مبارزه با جبهه ولایت فقیه قرار دارد.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن