تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813389377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست و سومین اجلاس خانه های صنعت کشور در تبریز آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیست و سومین اجلاس خانه های صنعت کشور در تبریز آغاز به کار کرد تبریز - ایرنا - بیست و سومین اجلاس خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور روسای خانه های صنعت و معدن 31 استان در تبریز آغاز به کار کرد.


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی چهارشنبه شب در این اجلاس با تاکید بر نقش موثر استان در توسعه صنعتی کشور گفت: استقرار و فعالیت بیش از هشت هزار و 400 واحد صنعتی نشان از وجود ظرفیت های عظیم در این منطقه است.
صمد حسن زاده ادامه داد: با این وجود بی توجهی ها به این عرصه مانع دستیابی صاحبان صنعت به حق واقعی شان می شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به عنوان یک قطب بزرگ در صنایع غذایی، خودروسازی و لوازم خانگی مطرح است، تاکید کرد: انتظار ما از نقش آفرینی در شرایط اقتصادی کشور بسیار فراتر از دستاوردهای کنونی است.
حسن زاده اضافه کرد: قرارگیری این استان در محور راهبردی ایران - اروپا و همسایگی با چهار کشور مهم منطقه موجب افزایش وظیفه ما برای رسیدن به اهداف بزرگ تر می شود.
وی با انتقاد از برخی موانع در جهت رشد و توسعه استان یادآوری کرد: متاسفانه بی توجهی ها مانع دستیابی صاحبان صنعت به حق واقعی شان شده است.
حسن زاده تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات تلاش می کنیم جایگاه خود را در عرصه های صنعتی ارتقاء دهیم.
وی با تقدیر از تلاش های رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی برای ارتقاء جایگاه صنعت و تجارت استان، گفت: همکاری این سازمان با خانه صنعت و معدن بسیار موثر بوده و امیدواریم با ادامه این روند سرمایه گذاری ها در مسیر مثبت قرار بگیرند.
حسن زاده با بیان اینکه برای نخستین بار شاهد تفویض اختیارات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به خانه هستیم، اضافه کرد: در این چارچوب با همکاری سازمان وظیفه صدور جوازهای تاسیس بر عهده خانه صنعت گذاشته شده است.
بیست و سومین اجلاس خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور به مدت دو روز و با حضور روساء خانه های صنعت و معدن 31 استان چهارشنبه شب در سالن مجتمع پتروشیمی تبریز آغاز به کار کرد.
7240/587/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن