تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 10 درصد بودجه فرهنگي دانشگاه‌ها به تشکل هاي قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
اختصاص 10 درصد بودجه فرهنگي دانشگاه‌ها به تشکل هاي قرآني مدير امور فرهنگي نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه ها از اختصاص 10 درصد بودجه فرهنگي دانشگاه‌ها به هر تشکلي که فعاليت قرآني داشته باشند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام محمد طاهري، با بيان اينکه 400 کانون قرآن و عترت و 500 هيئت دانشجويي به موضوع قرآن و عترت در دانشگا‌ه‌ها مي‌پردازند، افزود: در نشست‌هايي که با مسئولان کانو‌ن‌هاي قرآن و عترت دانشگا‌‌ه‌ها برگزار شد خواسته‌هايي از سوي آنها مطرح بود که ما اين خواسته‌ها را در قالب چند بند در شورا مطرح کرديم.
وي با تأکيد بر اينکه مصوبات شوراي هماهنگي فعاليت‌هاي قرآني دانشگا‌ه‌ها عين مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي است، اظهار داشت: در آخرين جلسه اين شورا در هفته گذشته در مورد کانو‌ن‌هاي قرآن و عترت دانشگا‌‌ه‌ها بحث و تبادل نظر شد که از جمله مهم‌ترين مصوبات آن مي‌توان به اختصاص 10 درصد بودجه فرهنگي دانشگاه‌ها به فعاليت‌هاي قرآن و عترت اشاره کرد، البته اين بودجه نه تنها به کانون‌هاي قرآن و عترت بلکه به هر کانون، تشکل و هيئتي که قصد انجام دادن فعاليت قرآني داشته باشد، اختصاص خواهد يافت و اين کانون‌ها مي‌توانند از اين بودجه استفاده کنند.
به گفته مديرکل فرهنگي نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها طبق مصوبه آخرين جلسه شوراي هماهنگي فعاليت هاي قرآني دانشگاه هاي کشور بنا شده در هر استان يک شوراي هماهنگي تشکيل شود که در اين شوراي هماهنگي نمايندگان قرآني همه دانشگا‌ه‌ها حضور خواهند داشت و از آن با عنوان شوراي هماهنگي فعاليت‌هاي قرآني استان ياد خواهد شد. اين شورا پيگير فعاليت‌هاي قرآني در دانشگاه‌هاي استان مورد نظر خواهد شد.
وي يادآور شد: همچنين در اين جلسه مصوب شد که در طول سال دو جلسه از جلسات شوراي فرهنگي دانشگاه‌ها با موضوعات قرآني و با حضور نمايندگان قرآني آن دانشگاه‌ها برگزار شود. يعني هر مجموعه و کانوني که با عنوان قرآن در دانشگاه داراي فعاليت است نماينده‌هايشان مي‌توانند در آن جلسات حضور پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن