تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819648396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان پذیره نویسی اوراق مشارکت گل‌گهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پایان پذیره نویسی اوراق مشارکت گل‌گهر خبرگزاری پانا: پذیره نویسی 3 میلیارد ریالی اوراق مشارکت گل گهر یک روز قبل از مهلت مقرر پایان یافت.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 10:49



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سنا، این اوراق برای نخستین بار در بازار سرمایه با مدل جدید بازارگردانی به منظور افزایش جذابیت اوراق عرضه و طبق پیش‌بینی‌ها با استقبال سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی مواجه شد و به رغم تقاضا برای خرید اوراق،‌ عرضه اوراق به پایان رسید.
مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه امید اظهار داشت: ماه‌های اخیر به دلیل افزایش تورم و نرخ سود بانکی، اوراق مشارکت 20 درصدی از سوی سرمایه‌گذاران مورد استقبال قرار نمی‌گرفت و در مدل سنتی بازارگردانی اوراق بهادار در صورت افزایش جذابیت بازارهای موازی یا نرخ تورم، دارندگان اوراق مشارکت این اوراق را نزد بانک عامل یا بازارگردان اوراق بازخرید می‌ کند و بازخرید بیش از حد اوراق در سال های اخیر، به یکی از چالش‌های اساسی بانکها و شرکتهای تأمین سرمایه مبدل شده است.
وی افزود: بر اساس این مدل بازارگردان بازده 3 تا 5 درصد مازاد بر سود اسمی 20 درصد اوراق را بر اساس مکانیسم قیمتی برای سرمایه‌گذاران تأمین خواهد کرد.
سرمایه‌گذاران هر سه ماه یکبار سود 20 درصدی اوراق را دریافت خواهند کرد و بازارگردان طبق قیمت‌های اعلامی در بیانیه عرضه منتشر شده از طریق فرابورس ایران، خرید اوراق به قیمت مازاد بر قیمت اسمی را تضمین می کند که قیمت مازاد بر قیمت اسمی نیز بخشی از سود اوراق خواهد بود.
مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه امید ابراز امیدواری کرد با عرضه اوراق مشارکت گل‌گهر در بازار با این روش جدید بازارگردانی باب تازه‌ای در بازار اوراق بهادار مبتنی بر بدهی ایجاد شود و نرخ سود اوراق بتواند با شرایط بازار و نرخ تورم همسو شود و با افت و خیزهای بازار جذابیت خود را حفظ کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن