تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از سرمايه گذاري ها براي استفاده از ظرفيت سواحل گيلان حمايت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۰ق.ظ)
دولت از سرمايه گذاري ها براي استفاده از ظرفيت سواحل گيلان حمايت مي کند قائم مقام وزير کشور در امور اجتماعي و فرهنگي گفت: دولت به اين ظرفيت و سرمايه عظيم، به صورت ملي مي نگرد از اين رو، بايد ملي نيز مديريت شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي ميرباقري در نشست ساماندهي سواحل و مناطق گردشگري گيلان با اشاره به پتانسيل ها و ظرفيت هاي گردشگري منطقه شمال، نرخ بالاي بيکاري را در گيلان غيرقابل قبول دانست و اظهار کرد: نهادهاي مردمي همچون شوراهاي اسلامي شهر و شهرداري ها و بخش خصوصي نيز بايد براي استفاده بهينه از اين پتانسيل ها مشارکت کنند.
او با بيان اين که سالانه حدود 24 تا 25 ميليون نفر وارد مناطق شمالي اعم از استان هاي مازندان، گيلان و گلستان مي شوند؛ گفت: اين مناطق به واسطه وجود مواهب الهي، جزو نقاطي هستند که گردشگران با مقايسه آنها با ديگر مناطق گردشگري دنيا، با توجه به امکانات و ارايه خدمات نمره مي دهند.
او دسترسي گردشگران به اينترنت و فناوري هاي نوين را امري ضروري خواند و ادامه داد: زمانيکه ما از مردم توقع داريم، بايد خود نيز انتظارات و خواسته هاي آنان را برآورده کنيم.
ميرباقري فاصله کنوني ارائه خدمات به مردم را با نقطه مطلوب داراي فاصله دانست و بر ضرورت بهره گيري از تمامي امکانات براي نيل به مطلوب تاکيد کرد.
وي در ادامه سخنانش؛ خواستار تنظيم و تدوين پيوست فرهنگي براي تمامي طرح ها شد و گفت: هر طرحي که پيوست فرهنگي نداشته باشد، مشکلاتي را در جامعه ايجاد مي کند بر اين اساس دولت بايد توقعات مردم را برآورده کند و در اين صورت است که مردم نيز خود مسائل فرهنگي را رعايت مي کنند.
ميرباقري ادامه داد: دولت در عين حال سرمايه و امکانات لازم را براي اجراي اين مهم در اختيار استان ها قرار مي دهد.
وي در بخش ديگري از سخنانش اظهار کرد: دولت بر اساس ديدگاه مورد پذيرش مردم ايران و با رهنمودها و تائيدات مقام معظم رهبري حرکت مي کند.
ميرباقري افزود: بايد با تدبير و شايستگي اوضاع مردم را سامان دهيم و با کاهش فشارها، فضاي آرامش را در کشور ايجاد کنيم.
وي بر لزوم بهره گيري از فضاهاي معنوي همچون امام زادگان تاکيد و اضافه کرد: ميليون ها نفر با رفتن به اين اماکن مقدسه، نابساماني هاي روحي و رواني خود را سامان مي دهند.
قائم مقام وزير کشور در امور اجتماعي و فرهنگي طرح جامع نظام سلامت که از نيمه ارديبهشت ماه در کشور اجرايي شده را از جمله طرح هايي عنوان کرد که دولت تدبير و اميد براي فراهم کردن زمينه آرامش براي مردم آن را به مرحله اجرا گذاشته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن