تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815506203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرم موقعيت امن در هنگام زلزله رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی براي نخستين بار در كشور/
آرم موقعيت امن در هنگام زلزله رونمايي شد
بیرجند - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته هلال احمر آرم موقيعت امن در هنگام زلزله براي نخستين بار در كشور در خراسان جنوبي رونمایی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از این آرم با بیان اینکه تصویب طرح آرم زلزه از دوسال پیش دنبال شده است، اظهارکرد: امروز شاهد رونمايي از اين طرح براي نخستين بار در كشور هستيم. محمدرحیم شهریاری بر فرهنگ سازي و ارتقا آموزش همگاني به منظور افزايش ضريب ايمني در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرم موقعیت امن در هنگام زلزله امدادگران با مراجعه حضوري به منازل روستايي و شهري موقيعت امن در زلزله را مشخص و آرم طراحي شده را در محل مشخص شده نصب مي كنند.  وی با بیان اینکه کشور ایران جزو پنج کشور حادثه‌خیز دنیا است؛ ادامه داد: تمامی شهرستانهای استان روی گسل‌های فعال زلزله قرار گرفته‌اند. وی با بیان اینکه هر 10 تا 15 سال شاهد یک زلزله با قدرت بیش از 6.5 ریشتر در استان بوده ایم؛ عنوان کرد:  این استان به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی در نقطه کور امدادرسانی قرار دارد و می طلبد مردم  این استان آگاهی های لازم را در زمینه مواجه با حوادث داشته باشند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بر ترویج فرهنگ خود‌امدادی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اجرای نقطه امن در زلزله گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ خود امداد و آموزش همگانی در جامعه است. استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم در جمع امداد گران استان با بیان اینکه امدادگران براي نجات جان انسان ها و حراست از مال و اموال آنها از جان خود مايه می گذارند، اظهارکرد: : باورهاي ديني  امدادگران به عنوان يك نيروي محرك آنان را در ارائه خدمت بهتر به مردم کمک می کند. وجه الله خدمتگزار  با اشاره به اختصاص اعتبار هزار میلیارد تومانی به جمعیت هلال احمر کشور افزود: مسئولان مربوطه تلاش کنند تا با برنامه ریزی سهم بیشتری از این اعتبارات را برای استان بگیرند. وی با اشاره به تلاش های امدادگران در ایم تعطیلات نوروزی و تابستانه گفت: درست در زماني كه همه براي تفريح و گذران اوقات تعطيلي خود به گشت و گذار مي پردازند، نيروهاي خدمات رسان همچون هلال احمر به ارائه خدمت به مردم مشغول هستند. در این مراسم از فعالين طرح هاي امداد و نجات و راهنماي مسافرين نوروزي در سال 93 نیز تجلیل شد.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن