تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظامنامه مديريت دارايي هاي فيزيکي صنعت نفت رونمايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۳۹ب.ظ)
معاون وزير نفت در امور مهندسي: نظامنامه مديريت دارايي هاي فيزيکي صنعت نفت رونمايي مي شود پيرو تدوين مأموريت نوين و برنامه راهبردي براي اين معاونت و با هدف دستيابي به جايگاه شايسته و انتظام امور مهندسي در حوزه هاي بالادست و پايين دست صنعت نفت، «نظام‏نامه مديريت دارايي هاي فيزيکي صنعت نفت» براي نخستين بار تدوين شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون وزير نفت در امور مهندسي تصريح کرد: پيرو تدوين مأموريت نوين و برنامه راهبردي براي اين معاونت و با هدف دستيابي به جايگاه شايسته و انتظام امور مهندسي در حوزه هاي بالادست و پايين دست صنعت نفت، «نظام‏نامه مديريت دارايي هاي فيزيکي صنعت نفت» براي نخستين بار تدوين شد.
عماد حسيني با اشاره به اينکه اين نظامنامه بر اساس مطالعه هاي علمي و بررسي تطبيقي "مدلهاي تعالي مديريت دارايي‌ کاربردي" در شرکتهاي سرآمد نفتي دنيا تدوين شده است، افزود: اين مدل تسهيل گر مناسبي براي مهندسي مجدد و ارتقاي بهره وري فرآيندهاي حفظ و مراقبت از داراييهاي فيزيکي صنعت نفت به شمار مي رود.
حسيني افزود: بر اساس استاندارد جهاني ISO-55000/PAS55 در 10 حوزه مرتبط با مديريت داراييها از جمله استراتژي سازماني، منابع انساني، مديريت قطعات و مواد مصرفي، مراقبت‏هاي پايه‌ و اصلي، مديريت جريان کار، سيستمهاي پشتيبان سخت افزاري و نرم‌افزاري، مديريت عملکرد، کار گروهي، رويکردهاي دارايي محور و بهينه‌سازي مجدد فرآيندها، نگرشي جامع و يکپارچه به مقولۀ نگهداري و تعميرات وجود دارد.
وي درباره اينکه اين نظامنامه چه زماني رونمايي مي شود، تصريح کرد: اين نظامنامه طي روزهاي برگزاري نمايشگاه نوزدهم صنعت نفت رونمايي مي شود.
حسيني با اشاره به اينکه اين نظامنامه پس از تصويب و ابلاغ توسط وزير نفت، در تمامي شرکتهاي اصلي و تابعه، لازم الاجرا خواهد بود، افزود: با توجه به انبوه داراييهاي فيزيکي و پراکندگي آنها در گسترۀ جغرافيايي وسيعي از کشور، همچنين مشکلات فرآروي صنعت نفت براي تأمين قطعات و تجهيزات مورد نياز، نگهداري بهينه و استفادۀ حداکثري از تأسيسات و تجهيزات موجود، ابلاغ اين سند ضرورتي انکارناپذير است.
معاون وزير نفت افزود: بدون ترديد، ابلاغ اين سند راهبردي از سوي وزير نفت، يکپارچگي و هم افزايي ارزشمندي در تمامي فعاليت هاي مديريتي و تخصصي حوزۀ نگهداري و تعميرات صنعت نفت به منظور ارتقاي شاخص هاي بهره وري، قابليت هاي اطمينان و سطح دسترسي، افزايش دورۀ عمر تجهيزات، کاهش هزينه‌هاي جاني، مالي، زيستد محيطي و... در پي خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن