تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819431847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای عجیب مرد شرور/ زمین های کشاورزی خرمشهر متعلق به من است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > قضایی و حقوقی
ادعای عجیب مرد شرور/ زمین های کشاورزی خرمشهر متعلق به من است
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: مرد شرور که با تهدید اسلحه قصد داشت زمین های کشاورزی اطراف شهر را تصاحب کند در تعقیب و گریز با ماموران دستگیر شد.



علیرضا باوی در گفتکو با خبرنگار مهر در این باره اظهار داشت: پس از دریافت شکایت های متعدد در خصوص فعالیت یک شرور مسلح در منطقه عریض شهرستان خرمشهر، پرونده ای در دادسرا تشکیل شد. وی افزود: پرونده برای رسیدگی در اختیار پلیس اطلاعات و امنیت خرمشهر قرار گرفت و در بررسی ها مشخص شد، متهم به نام "یابر" اقدام به تهدید مسلحانه،اخاذی و راهزنی می کند. دادستان خرمشهر ادامه داد: متهم همچنین بدون هیچگونه مدرکی ادعا می کرد که تمام زمین های منطقه متعلق به وی است و با تهدید اسلحه مانع فعالیت کشاورزان می شد. باوی خاطر نشان کرد، ماموران پلیس امنیت با انجام تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهم را در حوزه مینوشهر شناسایی کرده و با همکاری ماموران کلانتری مینو شهر، پس از تعقیب و گریز او را دستگیر کردند. وی تاکید کرد: متهم پس از دستگیری به اتهام اخاذی ، ایجاد رعب و وحشت از طریق تیراندازی و حمل و نگهداری اسلحه جنگی از نوع کلت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن