تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارگیلان:تامین بموقع سوخت کشاورزان ازبروز خسارات جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارگیلان:تامین بموقع سوخت کشاورزان ازبروز خسارات جلوگیری می کند رشت- ایرنا- استاندار گیلان از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خواست برای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی، سوخت مورد نیاز کشاورزان را به موقع تامین کند.


به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به ایرنا ˈ محمدعلی نجفیˈ در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه این استان جزو استان های برتر در تولید محصولاتی همچون چای، برنج، ابریشم و بادام زمینی است، افزود: تأمین کامل سوخت مورد نیاز کشاورزان بسیار با اهمیت بوده و انتظار داریم با تأمین به موقع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان از بروز برخی مشکلات جلوگیری شود.
وی در ادامه سخنانش به احداث جایگاه های گاز طبیعی در برخی شهرستان های گیلان اشاره و تصریح کرد : این استان باتوجه به گردشگرپذیربودن ،نیازمند افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی است و این ظرفیت در گیلان وجود دارد .
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هم در این نشست گفت: با تمهیدات انجام شده هیچ مشکلی برای تأمین سوخت مورد نیاز کشاورزان در گیلان نداریم.
ˈمصطفی کشکولیˈ همچنین ایجاد جایگاه های سوخت به ویژه سی ان جی را از اولویت های مهم این شرکت در سال جدید عنوان کرد و گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی از ایجاد جایگاه های سی ان جی توسط بخش خصوصی استقبال می کند و تسهیلات و مشوق های خوبی هم در این زمینه در نظر گرفته است .
وی با بیان اینکه تأمین سوخت مورد نیاز بخش حمل و نقل ، نوسازی ناوگان عمومی تقویت می شود، افزود: وزارت نفت اقدامات موثری برای تأمین سوخت مورد نیاز مردم در بخش های مختلف اتخاذ کرده است.ک/1
7296/ 603

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن